SHADOWHUNTERS: 2. SEZON NE ZAMAN?

1.4K 32 10
                                    


Shadowhunters 2. Sezon iptal mi edilecek yoksa onay alabilecek mi ? Yeni başlayan diziler arasında beklentilerimizin en yüksek olduğu yapımlardan bir tanesi olarak gösterime giren yapım ilk bölümleriyle büyük bir hayal kırıklığı yaşatmıştı. Eski ABC Family yeni ismiyle FreeForm'da ekranlara gelen dizi son bölümleriyle kısmen toparlandı.

Senaryosu, efektler, ses gibi etkenlerin dışında dizide eksik olan faktörün oyunculuk olduğunu söylemiştik, yapıma kendini bağlayan başarılı oyuncular yer alıyor olsa da başrol'ün oyunculuk kavramından uzak olması dizinin en büyük eksiklerinden bir tanesi eğer onay alırsa gerekli düzenlemeler yapılarak performansını yükseltecektir. Ancak şuan için yetersiz olduğunu söyleyebiliriz.


Shadowhunters 1. Sezon Reyting Oranları

1/12/2016 %0.76 1.822

1/19/2016 % 0.41 1.006

1/26/2016 %0.45 0.975

2/2/2016 %0.41 0.960

2/9/2016 %0.45 0.947

2/16/2016 %0.43 0.976

2/23/2016 %0.37 0.841

3/1/2016 %0.37 0.871


İlk bölümü 1.8 milyon görüntülenme alırken kanal ve dizi standartlarının oldukça üzerinde kitap ve filminin etkisiyle oldukça yüksek bir rakama ulaşmış olsa da zaman içerisinde %50 seviyesinde bir takipçi kaybetti bu oldukça yüksek bir rakam kanalda yatırımlarını yaparken dizinin yüksek reyting oranlarına ulaşacağını düşünerek girişimlerde bulunduğunu düşünürsek rakamlar herkesi üzecek türden oldukça düşük...

Beklentilerimiz çok fazla olduğu için eleştirilerimizin ağır olduğu yapım yeni sezon onayı almayı başardı. İlk bölüm ve devam bölüm reytingleri arasında ne kadar büyük bir fark gözüküyor olsa da 1.04 milyon ortalamayla Freeform(eski ABC family)'nin en çok izlenen 2. dizisi olmayı başardı. Yapılan resmi duyuruda ise dizinin 2. sezon onayı aldığı açıklandı ancak ne zaman başlayacağına dair bir açıklama yapılmadı.

Dizimiz sezon finalini yaptı ve büyük oranda beğeni toplamayı başardı. Beklenenden daha güzel bir final izlemişken sık gelen soru yeni sezonun ne zaman başlayacağı ancak kanaldan henüz bir açıklama yapılmadı. Tarih konusunda verilen tek bilgi 2016 Yılı içinde 2. sezonun başlayacağı oldu. Bizim tahminlerimiz ise Haziran-Ekim aralığında geleceği yönünde ayrıca 2. Sezonda ilk sezonda olduğu gibi 13 Bölüm yer alacaktır. Kesin bilgiler açıklandığında ve fragman geldiğinde haber güncellemesi yapılacaktır.


HAZİRANA KADAR DAYANIN -_-


SHADOWHUNTERSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin