Sessiz Kardeşler

513 10 2
                                    

AÇIKLAMA

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

AÇIKLAMA

Sessiz Kardeşler , arşivci ve sağlık görevlisi olarak görev yapan güçlü bir Gölge Avcısı grubudur . Gölge Avcıları arasında bilenen en büyük güçleri akılla ilgilidir.Onlar kendi türünden uzakta yaşarlar.

Sessiz Kardeşler,bu işi kalıcı bir görev olarak seçen, genellikle değişmez bir kaderi olan Gölge Avcı'larıdır. Potansiyel Sessiz Kardeşler ölümlü yaşamlarıyla bağlarını koparmıştır.

 Kardeşliğe yemin ettikten sonra, onları Sessiz Kardeşlere dönüştürecek olan bir dizi törene girerler. Hatta yeni hayatları için sembolik yeni bir isim bile seçiyorlar. 

Onlar Gölge Avcıları'nın bilgisinin  koruyucusudur. Onlar tam anlamıyla, arşivci, araştırmacı, kütüphaneci, alim, doktor, rahip ve şifacılardır. Diğer Gölge Avcı'larının işlerinde onlara yardım etmek dışında karşılaşmazlar. Sessiz Kardeş olmak, Gri Kitabın derin bölümlerindeki garip sihire erişmelerini sağlar ve bu nedenle çoğunlukla gizlenir ve diğerlerinden gizli tutulurlar. Üzerlerindeki  dönüşüm mühürleri son derece güçlüdür, parabatai bağlama işaretlerini ve diğer işaretlerin bazılarını çözecek kadar...

Sessiz Kardeşler normalde savaşa girmez; Onların silahları düşünme ve bilgeliktir. Araştırmalarına odaklandıkları için, kesinlikle gerekli olmadıkça, diğer Gölge Avcı'ları ile nadiren etkileşime giriyorlar. Özel yetenekleri karşılığında,  insanlıklarından vazgeçtiler, Onlar'ın görünüşü bazılarını biraz korkutuyor. Ayak izleri bırakmıyorlar, gölgeleri yok, ağızları dikilmiş gibi ve konuşmuyorlar. Uyumuyorlar. Sessiz Kardeşler, insanların zihninde konuşuyor.

Onlara çizilen mühürler, ölümlerini tutuklayıp ve böylece yaşamlarını uzatır. Tam ölümsüz olmasa da Sessiz Kardeşler sıradan bir Gölge Avcı'sından daha uzun yaşar; Buna rağmen, bazı Gölge Avcı'ları, Kardeşliği arzu edilen bir yaşam olarak görmüyorlar. Diğer ölümsüz büyücüler gibi Sessiz Kardeşler'de yüzyıllarca yaşadıktan sonra kaybolabilir. Yalnızca işlevlerini kaybettiklerinde hayatta kalabilecekler ve sonunda canlı olarak gömülebilecekler. 

Seraphic ittifaklarına uygun olan Sessiz Kardeşler'e, bir zamanlar en büyük meleklerden olan Watchers'ın, Gölge Avcı'larındaki gözlemci rolüne değinen Grigori adı verildi. 


GÖREVLER

Sessiz Kardeşler arşivcidir. Sessiz Şehir sınırları içindeki tüm işlemlerin, ve Nefilim tarihinin kapsamlı kayıtlarını tutarlar . Bir zamanlar diğer Gölge Avcı'ları gibi savaşçı olmasalar da, Gölge Avcı'larına nazaran daha fazla şey öğrendiler. İblis'leri yenmek için onlara yardım etmekle görevlidirler .

SHADOWHUNTERSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin