Fără să stau prea mult pe gânduri, mă arunc flămând asupra ei, presându-i ușor trupul cu trupul meu în timp ce pe gât îi depun sărutări fierbinți.
Gemetele ei de plăcere îmi dau satisfacție, dar în același timp mă îndeamnă parcă, să o gust din ce în ce mai mult.Cobor cu sărutările până la nivelul feminității ei, scăpând-o într-o fracțiune de secundă de materialul fin de dantelă neagră, ce îmi blocase calea.
Îmi ridic privirea spre chipul ei ce mă privea doritor, aproape implorându-mă să gust din ea, să-i produc acea plăcere mult așteptată, s-o fac din nou a mea și să o posed cum doar eu știu.
Limba mea obraznică se plimbă pe suprafața micuțului ei locaș al plăcerii, depunând sărutări asupra lui și lăsând în urmă doar gemetele accentuate ale prințesei mele.
Depun mici sărutări pe clitoris, lucru ce o făcea să tresară chiar și la o simplă atingere de a mea, ca mai apoi să cobor trasând mici linii cu limba de-a lungul vulvei, căutând să pătrund în ea, în micuța mea, care stătea atât de inocentă încât mă scotea din minți. Eu eram prădătorul, iar ea era prada. În cazul nostru, diferența era, că ea își dorea să o gust, să mă înfrupt din ea , mă dorea pe mine.
Continui să-i gust dulceața sărului ce curgea din ea, devenind ușor, dependent de savoarea ei.
Mă ridic de jos și mă las din nou peste ea, poziționându-mă la intrarea în vaginul ei, dar nefăcând încă nimic. O privesc mișelește, în timp ce îmi mișcam cu mâna penisul în sus și în jos pe feminitatea ei udă și doritoare, fără să o pătrund, lucru ce o înnebunea.
-Ahh... Mhmm, Aleex... Te rog, fă-o odată... Te vreau în mine! Ahh..
-Hmm, asta vroiam să aud, prințesă.
Spun în timp ce mă aplec pentru a-i fura un sărut lung și pentru a o distrage puțin de la ce urma.
O pătrund rapid, acest lucru făcând-o parcă din instinct să încerce să își strânga piciorușele pentru a-mi bloca accesul , dar fără succes. Continui să îi țin în frâu micile suspine cu sărutul ce părea să fie din ce în ce mai lung, în timp ce eu măream ritmul în interiorul ei.Suspinele de odinioară se schimbă acum ușor în gemete prelungi, ce mă făceau să vreau să o simt cât mai tare. O pătrund rapid și adânc, glasul ei reușind doar să mă oblige să măresc ritmul.
-Ahhh, Alex...
-Spune-o din nou.
-Mhmm... Aleex... Ah
Mă înnebunea ușor mai ales când o auzeam gemând, tânjind după mai multă plăcere.
-Alex cred că... Ahh, nu mai rezist... E prea bine, nu mai pot.. Alex..
-Dă-ți drumul, puiule.
Spun dându-mi seama că amândoi ne vom termina deodată.
-Aleex!
-Mhm, Rose...
Nu am scos-o din ea, chiar dacă am terminat amândoi. Stăteam lipit de trupul ei, profitând încă de căldura corpului ei din care se scurgeau lichidele noastre.
Îi aplic un sărut pe buze, privindu-i ochișorii ce mă priveau atent și cald. Mă ridic de pe ea și observ un firicel roșu de sânge ce uda așternutul.
Mă întind pe noptieră după un șervețel cu care îi șterg micuțul locșor scăldat în plăcere.-Alex...
Se vedea după glasul ei că era extenuată după această partidă.
-Da micuța mea.
-Tu... Nu ai scos-o din mine când ..
Are dreptate. Nu am vrut să o scot, vroiam să o simt până la sfârșitul actului.
Hmm..-Nu, Rose, nu am scos-o. Ți-e frică să nu rămâi?
Întreb în timp ce o țin de mânuță ca pe un copilaș speriat. De fapt, și ea era speriată.
-Nu știu... Nu cred că mi-e frică, dar mi-e frică doar de faptul că nu aș fi o mamă bună... Adică, nu prea am experiență și...
Zâmbesc la auzul vorbelor sale.
-Hei, micuța mea, nu are de ce să îți fie frică. Nici o mămică nu se naște cu experiență, acest lucru vine de la sine. Dar micuțo, nu cred că vei rămâne, cu toate că orice e posibil, dar... Știi tu.. Voi vampirițele originale, aveți ciclu. Adică tu și Amira. De aceea, doar noi, originalii, ne putem reproduce. Atâta că acel copil va fii uman. Tu ai fost ultimul original Rose. Noi patru suntem singurii originali și nu se mai pot naște alții. Și, scuze că am uitat să menționez chestia aceea importantă.
-Tu glumești? Adică și sub forma asta trebuie să am 5 zile de coșmar??
Bufnesc în râs când îi văd figura atât de serioasă, dar totuși îmi era atât de dragă încât îmi venea să o mănânc.
-Tocmai ce îți povesteam că suntem ultimii originali și tu aproape mă bați că ai ciclu.
Nu sunt eu de vină că așa sunteți și sub această formă.-Păi... Of! Bine și de ce zici că s-ar putea să nu rămân?
-Pentru că te simt, doar când trebuie să îți vină, sângele tău ia același miros și gust ca cel de când erai om. Și crede-mă că îmi plac ambele.
Spun cu un zâmbet pervers ce se afișă în colțul gurii.
Mă privește bosumflată ca o pisicuță gata de atac, lucru ce mă face iar să râd . O iau în brațe și îi aplic un sărut pe frunte, fața ei luminându-se îndată, de parcă acel sărut ar fi fost slăbiciunea ei.-Haide bosumflici, însoțește-mă la duș.
Spun, știind că oricum ar fi venit.
-Bine, răule!
-De ce sunt rău?
Întreb în timp ce pregătesc apa în cadă.
-Fiindcă îți place să ții secretele doar pentru tine.
Zâmbesc și o trag peste mine în cadă, cuprinzându-i buzele cu ale mele.
-De ce crezi că se numesc "secrete"? Să le spun și la alții?
Oricum acela nu era secret, uitasem să îți zic pur și simplu.-Bla,bla,bla. Fie cum spuii..
O opresc din vorbă cu un sărut, în timp ce îi masez trupul cu gelul de duș. Același lucru îl face și ea, dar cu mișcări timide ce mă făceau să zâmbesc.
Ne limpezim repede, iar mai apoi îi întind un halat pentru a merge în cameră.
-Cel mai scurt duș.
-O să avem destul timp pentru altele mai lungi, scumpo.
Haide să ne îmbrăcăm. Cred că cina e pusă și noi vom fi ultimii la masă, cam ca de obicei.Spun cu un aer distrat, în timp ce Rose chicotea.
-Hm, deci vei avea probleme.
-Hahaha, și eu mă voi răzbuna pe tine dacă voi avea probleme. Știi tu cum.
Spun zâmbind pervers, obrajii Rosei făcându-se roșii.
CITEȘTI
My Lucky Wish-Sub Stăpânirea Bestiei
WerewolfRose, o adolescentă rănită de trecut vrea sa evadeze din aglomerația orașului. Dar ce se întâmplă când îi cade prada celui mai puternic Alpha? Va putea să scape din ghearele sale sau va sfârși din pricina dezgustului său față de oameni? Citiți si...