Capitolul 3

135 15 2
                                    

     S-a auzit clopoțelul şi m-am ridicat din bancă , s-a ridicat şi Mike , privindu-mă cu un zâmbet foarte straniu .

     -Deci ... vrei să îți arăt liceul sau nu ? mă întreabă el amuzat de fața mea care nu am observat dar eram comfuză .

     -Haide ! spun eu ruşinată

     Mergem la parter şi îmi  spune ce este în interiorul tuturor încăperilor dar eu nu îl ascultam ... eu mă holbam la el ... cred că sunt îndrăgostită .

     Soneria se aude în tot liceul şi mergem către clasă ... încă 5 ore .

     Orele trec repede . Mike mă apucă de mână şi mă trage pănă în fața liceului .

     -Deci nu te-ai ră zgândit , nu ? mă întreabă el comfuz .

     -Sigur , la 4 e ok ? îl întreb eu .

     -Este perfect , ne vedem atunci ... frumoas-o ! apoi îmi dă un pupic scurt pe obraz .

     El pleacă spre un bolis negru , divin , nu îmi i-au ochii de la el ... observ că îşi aprinde o țigare . După ce o termină intră în bolidul lucios şi pleacă din fața liceului .

     Merg spre stația de autobuz şi alerg când îl zăresc cu uşile deschise . Din fericire ajung la el şi intru , prinzându-mă de bară .

     Ajung în stație şi alerg spre casă să mă pregătesc . Din fericire nu ne-a dat teme , deci nu îmi fac griji . Mai avem doar 3 luni de şcoală , ceea ce mă bucură .

     Intru în casă , nimeni nu e in casă şi alerg spre camera mea ca să arunc rucsacul . Îmi i-au din dulap un prosop şi fug spre baie .

     Ajung la baie şi mă dezbrac . Intru în cabină şi dau drumul la apă caldă . Este aşa drăguț , nu credeam că mă va întreba daca merg la o întâlnire cu el ... bine , nu e o întâlnire dar eu aşa o conider . Închid robinetul şi mă înfăşor în prosopul meu pufos .

     Merg spre cameră zâmbind şi ştergând-umi părul meu brunet cu un alt prosop mai mic . Mă îmbrac cu un maieu alb , larg , având textul "Girls just wanna have fund$" ,  o pereche de colanți albi cu imprimeuri negre şi veşnicii mei tenişi negrii Mi-am uscat părul şi am trecut de câteva ori cu peria prin el . I-au o foaie de hărtie şi scriu ca sunt plecată în parc şi măvîntorc la 19:15 . Fug jos şi pun hârtia pe masă . Am ieşit din casă şi m-am îndreptat spre parcul din apropierea locuinței mele .

     Ajung acolo şi îl văd pe Mike , rezemat de bolidul lui negru şi fumând cu poftă o țigară . Mă observă şi merge spre mine aruncând țigara  . Mă îmbrățişază şi mă priveşte din cap până în picioare cu un zâmbet mare şi ciudat pe față . Nu înțeleg de ce a făcut asta , mă cunoaşte de doar 9 ore .

     -Heii , ce faci , eşti foarte frumoasă , arăți genial , păpuşă ! spune el mulțumit de aspectul meu .

     -Heii , sunt bine , merci , nici tu nu arăți rău , ba din contră , arăți super . îi spun eu , inima parcă vrea să evadeze când mă complimentează aşa dulce .

     Ne plimbăm în parc de 30 de minute . În aceste minute el a fumat vreo 6 țigări , ceea ce mă deranjează , dar nu îmi pasă . Mă deranja dacă era altcineva , dar dacă este el , nu mă deranjează aşa mult .

     -Sper că nu te deranjează fumul de țigară . spune el cu zâmbetul pe buze .

     -Nu mă deranjează ! mint , mă scoate din minți fumul ăsta neastâmpărat dar nu vreau să se oprească , e aşa drăguț când fumează .

     -Nu ai vrea să mergem într-un alt loc ? mă întreabă el .

     -Sigur , de ce nu ! îi răspund eu , oare unde mă duce ?

     Mă trage de mână spre bolidul lui negru şi îmi deschide portiera . Intru înauntru şi îmi pun centura . Intră şi el şi îşi pune centura . Bagă cheile în contact şi apasă repede pe accelerație . Mergem foarte repede dar nu îmi pasă , cu el mă simt în siguranță . Chiar dacă ne cunoaştem de puțin timp dar parcă îl cunosc de o viață .



Heii puiuților .
Ăsta nu a fost aşa lung dar sper să vă placă .
Pupeak ❤

Iubire imposibilăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum