-Scuze ... el încă ... spun şi las capul în jos .
-Dar tu încă ...
-Cred ...
Clopoțelul întrerupe comversația noastră tăcută . Ne îndreptăm fiecare spre clasa lui şi ne luăm rămas bun .
O...O
Cursurile se termină şi mă duc singură acasă . Ajunsă acolo îmi fac un scurt duş şi mă îmbrac într-o pereche de blugi tăiați albastti , peste bustiera mea albă am pus un hanorac cu mâneci lungi dar scurt , ajungând până la buric şi noii mei adidşi albi .
Părul mi l-am prins întt-un coc obişnuit şi am plecat spre bucătărie . Mi-am luat un măr verde şi din sufragerie am luat banii necesari pentru majoratul lui Teò . Am ieşit şi m-am îndreptat spre mall .
$__$
După o oră e căutat am găsit ținuta perfectă . O fustă portocalie mulată cu un maieu mulat alb şi un sacou negru cu o grămadă de nasturi aurii , am găsit şi o pereche de sandale negre cu toc care dădeau bine în prezența ținutei .
Ajung acasă şi mă pun în pat . Este doar 14:17 , am timp până la 18:00 să mă odihnesc . Pun punguța cu ținuta pentru diseară pe scaunul meu de piele şi mă arunc în pat . Adorm repede la gândul că Mike chiar era în stare să-l i-a la bătaie pe Luke pentru mine .
*^^^*
Alarma mă trezeşte la 18:00 şi sar deodată . O sun pe Flory să vină la mine să îmi facă părul şi make-up-ul . Îmi fac o baie relaxantă şi mă îmbrac cu ținuta mea pentru seara aceasta şi îmi usuc părul . Îmi pun geanta mea neagră micuța plină cu lucruri necesare pe pat şi cadoul pentru Teò . Este o brățară de argint pe care scrie "Theòdora" . Flory mă întrerupe fin aranjat şi mă salută . Mă pun pe scaun şi aşteot să îmi facă părul . Încep să plâng cu gândul la Mike şi mă doare că nu l-am crezut şi iertat . Simt că spune adevărul .
-De ce plângi ?
-Dar ... nu plâng !
-Ți-ai amintit de el , nu-i aşa ?
-Aş vrea să fie aşa , dar din păcate , mereu mă gândesc la el !
-Îl mai iubeşti ?
-Normal !
-De ce ?
-A fost prima iubire . Şi ştii ... "Prima iubire nu se uită niciodată" .
-Până la a doua ?
-Poate .
-El te-a părăsit sau tu pe el ?
-Iubirea ne-a părăsit pe amândoi !
-Şi cum te simți ?
-Doare !
-Inima ?
-Tot !
-Îți va trece !
-Aştept !
"__"
După 40 de minute termină tot . Aveam o cuafură foarte drăguță . Nici nu pot să o descriu la cât de fumoasă este .
**__**
După încă 20 de minute îmi termină make-up-ul . Era frumos , dar mi se pare foarte strident ... nu cred că mi se potriveşte ...
Acum observ că frumoasa mea prietenă era deja gata . Arăta bestial , nu credeam să o văd aşa ... provocator ... Avea o rochie neagră mulată cu o palmă deasupra genunchilor , părul desprins şi vâlvoi , şi o pereche de tocuri negre lăcuite , de vreo 16 cm şi un machiaj natural ... defapt rimel şi strugurel chiar nu se poate numii maciaj .
CITEȘTI
Iubire imposibilă
Любовные романы"Nu trebuie să ai încredere în el ! Îți va strica viitorul ! Îți va frânge inima ! Totul va fi îngrozitor !" "Nu te las să pleci , te iubesc !" Ea : Un înger ce se roagă , El : Un demon ce visează . Rebecca Smith (pe scurt Becca sau Rebe) = o tânără...