Capitolul 5

109 12 2
                                    

     -Vreau să spun că ... în primul rând coboară ! spune răstit .

     Îmi rotesc ochii şi închid telefonul . Îl las pe pat şi cobor scările . Deschid uşa şi el era rezemat de bolidul său negru . Vine spre mine să mă îmbrățişeză dar eu îl resping .

     -Ce vrei ?! întreb răstindu-mă la el cu o privire nervoasă .

     -Iartă-mă ! Am fost beat , nu am ştiut ce fac sau ce zic şi crede-mă că regret ! spune trist ... cel puțin arată trist .

     -Ce te face că o să cred tot ce ai zis ... Mhî ?!

     -Doar fă-o !

     -Şi dacă nu vreau să te iert , ce se întâmplă ? De unde ştiu eu că nu este vreun şiretlic de-al tău ?

     Se uită în pământ fără să spună ceva .

     -Răspunde !

     Nu spune nimic . Se uită nervos la mine . Nu pare genul lui .

     -Ştii ceva ... nu îmi pierd timpul cu tine ! spun îndreptându-mă spre propria locuință .

     Deodată simt că mâna mea este strânsă . Mă trage spre el uitându-se în ochii mei căprui . Mă sărută cast pe buze . Se simte gustul său de vanilie amestecată cu nicotină , gustul său îmi droghează simțurile . Se dezlipeşte din sărut cu zâmbetul pe buze .

     -De ce ai făcut asta ?!

     -Pentru că te plac , Rebecca !

     Mă uit cu ochii uşor măriți spre el . Nu am putere nici să respir . Mă îndrept rapid spre casă şi intru confuză de cele întâmplate . Oare chiar mă place ... sau este un joc murdar ?! Intru în propria cameră şi mă aşez pe pat . Nu pot să cred ce s-a întâmplat . Este total ciudat că se întâmplă atâtea lucruri într-o singură zi . Doamne ...

     Mike POV.

     Intră în casă . Părea confuză . Nici nu ştiu de ce mama dreacului am făcut asta ... e doar o simplă fată ... nu o plac ... trebuie doar să ajungă în patul meu , nimic mai mult ... doar că nu este aşa naivă pe cum credeam ... dar oare o plac ?! Nuu ... nu o plac ... este frumoasă , m-a surprins când a ieşit nemachiată afară , aşa naturală ... este mai frumoasă naturală dar ce înțeleg femeile ... dar parcă mă simt apropiată de ea ... nu pare aşa cum sunt celelalte fete cu care mi-am tras-o ... nu am avut o iubită până acum ... celelalte acceptau să intre în patul meu fără să fim împreună ... defapt la hotel ... nu am adus niciodată o fată în casa mea ... este opusul lor ... nu , trebuie să ajungă în patul meu ...












Heii prințişori ! ❤
Ştiu ... capitolul e scurt ... dar csf ... ncsf ... ştiu gluma e deja fumată da ... naa 😂😂❤
Greşelile le corectez când o să am timp .
Pupeak 💖
   

Iubire imposibilăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum