Capitolul 13

98 11 3
                                    

     Mike's P.O.V.

     Stau şi aştept ca Becca să vină . Nu ştiu , dar simt ceva puternic pentru ea , e altfel , nu am mai simțit asta până acum . Cred că încep să mă îndrăgostesc de ea . Este unică , fata asta îmi pătrunde încetişor în inimă . Vreao să o fac fericită , nu vreau să sufere , este o ființă rară , frumoasă şi firavă , dar dacă fineva o va face să sufere , va regreta . Eu sunt un spulberător de vise , ştiu că nu va ține dar mă bucur de momentele petrecute cu ea .

     Sunetul portierei mă scoate din visare . Era Becca cu un zâmbet pe buze , dar pare fals .

     -Bună , iubitule ! spune şi mă sărută scurt .

     -Bună , scumpo ! Ce ai ? spun vrând să par mai îngrijorat decât sunt .

     -Nimic ... am avut un coşmar . spune puțin tristă

     -Şi ce se întâmpla ? întreb râzând .

     -Nimic important .

**
**
**

     Orele trec repede şi Becca s-a dus la o prietenă la etajul 2 . Eu ies afară şi o aştept lângă maşină . Aştept de 15 minute şi nu vine . Mă îndrept spre uşa liceului şi Lena sare în brațele mele şi mă sărută . O împing şi cade pe jos .

     -Haide Mickey ... ştiu că ți-a plăcut ! spune în timp ce îşi muşcă  buza de jos .

     -Pleacă târfa naibii ... nu înțelegi că Rebecca e iubita mea ?! Pe ea o iubesc nu pe tine , înțelegi ? spun nervos .

     O văd pe Rebecca alergând spre  casă cu suspine . Cred că a văzut doar prima parte . Lena se ridică şi îi plasează mâna pe umărul meu .

     -Asta am vrut . spune şi pleacă în hohote de râs .

     -Uhh ... ce mă fac ?! spun şi trag de părul din cap ca să îmi vină o idee .

      End Mike's P.O.V.

      Mă îndrept spre clasa lui Teò , ma rugat să vin . Acolo stă rezemată de un dulap stând cu o fată .

      -Hei Teò !

      -Hei Becca . Mă întrebam ... vrei să vi mâine seară la majoratul meu .

      -Sigur ... Dar mă aduci înapoi lână la 03:00 ... am teză la mate .

      -Okay ... a da . Rebecca ea este Christeń ... Christeń ea e Rebecca .

      -Heii ... spun şi îi strâng mâna .

      -Încântată ... dpune cu un zâmbet pe buze .

      -Bun ... eu trebuie să plec ... Mike mă aşteaptă afară . spun şi mă îndepărtez . Pa !

     -Pa ... spun amândouă la unison .

     Cobor scările liceului şi ies din liceu . Îl văd pe Mike ... sărutându-se cu ... Lena . Lacrimile nu întârzie să apară şi alerg spre casă cu suspine . Alerg pe jos ajungând repede acasă . Intru şi închid uşa . Nu mai suport aşa că mă arunc pe jos rezemată de uşă şi încep să plâng ...

     -Aveai dreptate ... nu mă iubeşte ... nu trebuia să mă las purtată de el ... de gândurile lui ... de un simplu "te iubesc" ...

     Mă duc în cameră şi îmi arunc rucsacul pe pat . Îmi i-au un prosop şi merg la baie . Las hainele să cada încetişor pe gresia rece şi intru în cabină . Picăturile de apă cad deodată cu lacrimile mele nestăpânite . Îmi aplic şamponul meu preferat de vanilie pe păr şi masez uşor . Clătesc părul şi ies repede . Mă înfăşor în prosopul meu pufos şi mă îndrept spre propriul dormitor . Înşfac o pereche de pantaloni de trening gri şi un tricou alb . Îmi usuc părul şi îl prind într-un coc puțin strâmb . Nu mă mai interesează aspectul , vreau doar să stau în pat şi să plâng liniştită . O sun pe Yasmine .

     ~Conversaței telefonică~

     -Bună . îi spun printre lacrimi .

      -De ce plângi ?! țipă în telefon .

      -Vino la mine şi îți povestesc .

     ~Sfârşitul conversației telefonice~

     În două minute e deja la mine în cameră . Se aşează lângă mine şi mă prinde de mână .

     -Ce s-a întâmplat ?!

     -L-am văzut pe Mike sărutând-o pe Lena în fața liceului !

     Se uită la mine cu ochii măriți .

     -El e Mike Tomson ! Te poți aştepta la orice de la el ! spune şi îmi pune părul după ureche .

     -Şi eu m-am aşteptat la asta la început ... dar cumva ma vrăjit .

     După încă 20 de minute de vorbit decidem să ne uităm la un film . Dar din păcate e romantic ... o să încep iar să plâng . Ne punem pe canapea şi ne uităm la film ... altul mai plictisitor nu alegea .

     -Eşti bine ? mă întreabă cu o voce caldă .

     -Sunt în culmea fericirii , nu se vede ? Am stat până acum închisă în cameră plângând pentru că mi-e prea bine ! spun nervoasă . Scuze ... nu am vrut să spun asta , sunt nervoasă ...

     -Nu-i nimic ... te cred ! Făceam acelaşi lucru dacă Dylan ... Upss ...

     -Dylan ce?! Eşti cu el şi nu mi-ai spus ?! Dylan e cel mai bun prieten al lui Mike !

     -De azi dimineață sunt împreună cu el ! Dacă erai într-o stare bună de la început îți ziceam .

     -Okay ... poate că am reacționat greşit ... să vă țină , nu vreau să pățeşti ca mine .

     -Mersi , scumpo ! Şi stai liniştită , vă împăcați voi ... defapt am un plan .

     -Spune ...

     -Deci mâine este majoratul lui Teò ... Am auzit că Luke din clasa a 11-a C vrea să te invite ... tu trebuie să accepți ... acolo va fi şi Mike deci te va vedea cu el şi vei vedea dacă atunci când îți spunea "te iubesc" erau doar vorbe goale .

     -Un plan genial ... dar săracul Luke ... el va fi doar un plan ?

     -Ohh ... tu şi mila ta ... Bun eu plec acasă să dorm . Trebuie să faci acelaşi lucru . Pa Becca !

     -Pa Yasmii !

     Ea pleacă . Au trecut cred că 3 ore de când e la mine . Mă duc sus şi îmi i-au pijamalele şi cu cartea de biologie în mână şi mă pun în pat şi încep să învăț . Nu am vreun test sau altceva doar că vreau să îmi intrevîn minte toate formulele astea . După 30 de minute las cartea pe birou şi mă duc jos . Ai mei deabia au ajuns . Se pregătesc de un film de al lor .

     -Heii scumpo ! Ce faci ? mă întreabă tata .

     -Sunt bine . Am venit să beau apă .

     -Ai mâncat ceva ? mă întreabă mama .

     -Daa ... mint şi urc cu paharul meu de apă .

     Mă pun în pat şi înşfac mobilul . Observ 23 de apeluri de la Mike şi 10 mesaje . Arunc telefonul pe birou , beau lichidil fără gust din pahar şi adorm cu gàndul la el ... la acel trădător pe care îl iubesc ...

     Sall amici !💛😊
     M-am ținut de promisiune şi am făcut capitolul mai lung ... are vrea 1000 şi ceva de cuvinte .💖😏🙊
     Îmi pare rău de celelalte capitole scurte dar am învățat pentru teza la mate care am dat-o ieri ... da ieri că e ora 1 .😂💜
     Greşelile ortografice vor fi corectate când am timp .😆💓
     Pupeak !💙✋

    

    

Iubire imposibilăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum