Merhaba! Uzun zamandır bu kitaba bölüm atamamıştım özür dilerim ㅠㅡㅠ Umarım beğenirsiniz. Keyifli okumalar. Ayrıca bu bölümü KENDIME NDKDKDKSKS, Koreamin7 ezgisozmen Jiminsudenur95 jiminiiiii jiminlover76 yazıyorum. Umarım beğenirsiniz :)
Okulunuz bir tiyatro gösterisi düzenliyordu. Ve şansına sevdiğin çocuk ile başroldeydin. Park Jimin.. Evet. O..ona aşıktın. Bütün kızların gözdesi , hatta erkek platonikleri bile olan Park Jimin. Jimin'le başrolde oynayacak olman, sahne korkunu bastırıyordu. Nasıl yapacaktın? Sen bunları düşünürken omzunda bir el hissettin ve döndün. Edebiyat hocanız, ve elinde birkaç kağıt ile Park Jimin. Anlamaz gözlerle bakıyordun ki hocanız konuya girdi.
(Adın) , tiyatroya az bir süre kaldı ve sizin kısımlarınıza daha çok çalışmamız lazım. Çıkışta boş bir sınıfa gidin ve çalışmaya başlayın. Ben gelirim.
Ikimizde "Tamam" dedik.
Hoca uzaklaşınca "Zaten son derse gireceğiz. Son ders boş. Istersen çalışmaya başlayalım." Diye bir teklifte bulundu.
Elim ayağıma dolaşmıştı. Yaklaşık bir yıldır sevdiğim çocukla ilk defa bir şey yapacaktım. Onun gözünde görünmez değildim, fakat etrafında o kadar çok kız vardı ki..
Ama ilginç olansa hiç birine yüz vermemeseydi.
"(Adın) beni duyuyor musun?" O güzel ellerini gözümün önünde sallayınca birden gerçek dünyaya geri döndüm.
"Ah ş-şey..b-ben dalmışım da p-pardon"
"Oh, sorun değil haydi gel gidelim"
"Tamam" dedim ve boş bir sınıf aramaya başladık. Tam sınıflardan birine girecekken bir kız, eliyle Jimin'in kapı kolunu tuttuğu elini tuttu ve
"Oppaa~" dedi.Şaşkınlıkla önümdeki somut varlığa baktım. Artık bundan sıkılmıştım. Her gün başka bir s*rtüğün Jimin'e asılmasından, kalbimde hissettiğim acıdan bıkmıştım.
Artık somut olmak istemiyordum. Soyutlamak istiyordum. Düşüncelerimden sıyrılıp olaya odaklandım.
Jimin, artık bu duruma alışmış olmalı ki bıkkınlıkla
"Ne var?" Dedi"Oppa benimle çıkar mısın?" Fakat o anda hiç beklemediğim bir şey oldu ce elimi tutarak
"Benim zaten sevgilim var" dedi.
Ve elimden tutarak kapıyı açtı, içeri girdik. Ve kızın suratına kapıyı kapattı.
Ben texti açmış çalışmayı beklerken bir anda beni duvara yasladı ve başımdan tutup çenemi kaldırarak
"Seni seviyorum" dedi
Elimdeki texti karıştırdım ve
"Öyle bir replik yok" dedim
"Replik değil zaten ben gerçekten seni seviyorum. Kız arkadaşım olur musun?"
Heyecandan konuşamadım ve sadece sarıldım.
Kelimeler yetersiz kaldığında sarılmak iyi geliyorduO da kollarını bana doladı.
Dudaklarımız birbirine değmeden önce duyduğum son şey "Bunu evet olarak kabul ediyorum" du..
Selam! Umarım beğenmişsinizdir
Vote+yorum unutmazsanız sevinirim. Destekleriniz için teşekkürler..😘♥️