Bu bölümü _wookie'ye yazıyorum. Umarım beğenirsin Çingu'mm😘 keyifli okumalar! ^^
J-hope ile lunaparka geldiniz. Sen hemen aletleri denemek istiyordun fakat J-Hope biraz korkmuş gibiydi. 'İyi misin?' Diye sorduğunda
'Ah,evet gayet iyiyim' dedi.
'Peki o zaman önce rollercoaster (nası yazılıyo hiç bi fikrim yok dkdkkdk) binelim dedin. Ellerinden tutup onu sürüklemeye başladın. Bu sırada sevgilinin suratının korkudan bembeyaz olduğunu görünce gülmeden edemedin.
'Neye gülüyorsun?'
'Sa-sana gülüyorum. Şu haline bak korkudan bembeyaz olmuşsun' dedin ve gülmeye devam ettin.
'Hiç de beyaz olmadım! Işık vurdu yüzüme ondan' dedi
J-Hope'a Nur indi sjdnsjj
'Tamam,tamam hadi artık binelim' dedin
'Aslında atlı karınca fena fikir değil?' Dedi.
'Tamam sen ona bin, ben gidiorum'dedin ve kemerini bağladın. Tabii seni yalnız bırakamadı ve yanına oturdu. 'Bunu yaptığıma inanamıyorum' o,cümlesini bitirir bitirmez hızla yol aldınız. J-Hope bir yandan ellerini tutmuş,bir yandan da bağırmamak için dudaklarını birbirine bastırıyordu. Sen tekrar güldün ve önüne baktın. İndiğinizde Jhope un başı dönüyordu ve dengesini sana tutunarak sağlayabiliyordu. Onun kötü olduğunu düşünerek hemen bir banka oturttun. Kafasını omzuna yasladı ve ellerini beline doladı. 'Özür dilerim Jhope. Ben eğleniriz diye düşünmüştüm ama sen çok kötü oldun.Özür dilerim' dedin. Beline doladığı ellerini çekti ve yanaklarını ellerinin arasına alıp konuşmaya başladı 'Ah,hiçte bile. Korktum ama eğlendim. Çünkü yanımda sen vardın..' Dedi ve dudaklarına bir öpücük kondurdu. Ardından ekledi 'seni seviyorum sevgilim' sende ona sarılıp cevap verdin 'Bende seni seviyorum sevgilim'
Tekrardan Merhabaa😄 Çingu'mm umarım beğenmişsindir. Vote+yorumları unutmayın sizi çok seviyorum sonra görüşürüz😘😘❤️