Bu bölümü sefgili aşkım @Chaerrin_GzB için yazıyorum umarım beğenirsin aşkım keyifli okumalar ^^Jungkook sana 1 haftadır nedenini bilmediğin bir sebepten dolayı soğuk davranıyordu. Sende artık meraktan çatlamıştın ve Kook ' a mesaj attın.
Sen : Kookie ~
Kookie : Ne ?
Sen : Yeter artık Kook. Neden bana soğuk davranıyorsun?
Kookie : Yoo
Sen : Evet öyle Kook , söylesene artık beni sevmiyor musun?
Kookie : Tabiiki seviyorum ( adın ) saçmalamayı bırak ve saat 20.00 ' da hazır ol. Gelip seni alacağım..
Telefonunu kapatıp sinirle 'off' ladın. Seni sevmediğini ve senden soğuduğunu düşündün. Sonra da yıkandın, siyah kısa elbiseni giydin ve makyajını yaptın. Aşağı indin, apartmanının önündeki banka oturup Kook' u beklemeye başladın. Yaklaşık 5 dakika sonra siyah , spor arabasıyla Kook geldi ve sende arabaya bindin. Geleceğiniz yere kadar tek kelime etmemiştiniz. Arabadan inince Han Nehri ' nin karşısına kurulmuş şık bir masa gördün. Cidden masayı çok beğenmiştin. ' Ne güzel bir masa ' diye düşünürken Kook elinden tutup seni o masaya getirdi. Birlikte masaya oturdunuz. Sen hâlâ bir şey anlamamıştın.
Sen : Kook , neden buraya geldik. Ayrıca bana neden soğuk davrandığını hâlâ söylemedin
Kook : İşte bu yüzden der ve " Birden dizlerinin önüne çöker ve elindeki kutuyu sana açar " Seni çok seviyorum ( adın ) ben her zaman yanında olacağım. Senin de her zaman yanımda olmanı, minik kurabiyelerimin annesi olmanı istiyorum. Benimle evlenir misin ( adın ) ??
Sen : " Bir anda şoka uğrarsın, ne diyeceğini bilemezsin ve Kook 'un boynuna atlayıp EVEEETT diye bağırırsın.
Kook : Sana çaktırmamak için soğuk davrandım meleğim Özür dilerim
Sen : Sorun değil Kook seni çok seviyorum
Kook : Bende seni çok seviyorum..