OO9- Lost

219 20 5
                                    

"Wie zijn jullie?" Vraag ik verbaasd.
Door de klap ben ik op de grond gevallen en de jongen die tegen me aan is geknald helpt me overeind.
"Ik ben Michael, dat is Calum, en wie zijn jullie?" Vraagt Michael, die trouwens heel vrolijk haar heeft.
We noemen allemaal onze namen en staan daarna een beetje verbaasd naar elkaar te staren.
"Hoe komen jullie hier?" Vraagt Perrie.
"Er was een advertentie in de krant over dit huis, dat het er spookt en zo, en we wilden het wel bekijken." Mompelt Calum.
"Hetzelfde verhaal." Zeg ik.
"We zijn hier met vier gekomen, maar we zijn Luke en Ashton kwijtgeraakt, toen we ze aan het zoeken waren was de gang ineens veranderd en waren jullie er." Zegt Michael.

"Dat is raar.." Zegt Leigh."
"Zijn jullie toevallig een mensje met een hoge hoed tegengekomen? Lijkt een beetje op een circusartiest?" Vraag ik.
"Ja, toen we net binnenkwamen, ze was aan het ratelen dat we hier nooit meer uitkomen enzo." Rilt Michael.
"Bitch." Mompelt Louis.

"Waarschijnlijk zijn jullie vrienden nu heel ergens anders." Zeg ik.
"Ik stel voor dat we ze gaan zoeken, maar vooral bij elkaar blijven." Zegt Liam.
"Strak plan." Zegt Calum.
We lopen gang na gang door, maar we lijken elke keer op hetzelfde punt terug te komen
"Ik denk dat we nu toch in die enge kamertjes een doorgang moeten zoeken." Piept Perrie.
"Wat is er met die kamers dan?" Vraagt Michael.
"We zijn al vijf mensen kwijtgeraakt toen we er in gingen, en we willen echt niet dat er nog meer doden vallen." Legt Leigh uit.
Michael en Calum lijken lichtelijk geschrokken van het feit dat hier ook echt mensen dood zijn gegaan.

"Wij dachten dat dit gewoon een zieke grap was." Zegt Calum bang. "Wat als Ash en Luke allang dood zijn?!"
"We vinden ze wel, en hopelijk levend." Mompel ik.
We lopen weer een stukje door, openen een paar deuren, maar als we in een kamer verder willen, klapt de deur dicht.

Oei oei oei een cliffhanger😂
Ik heb nog wel een paar ideetjes voor het verdere verhaal en het einde van het boek hehehe😏
Vote/comment/fan? Xx Lisa

That creepy Mansion ft 1D and Little mixWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu