OO5- Face the fears

841 69 8
                                    

'Okee, eerste deur..' Mompelt Niall die zijn hand naar de deurknop uitsteekt.

We horen gestommel en gebonk vanbinnen en Niall trekt zijn hand weer terug.

'Nevermind.'

We lopen ineens een poort door en ik zie in miniletters staan: "overwin je angsten."

'Jongens, hier niet bang zijn of je laten verleiden.' Zeg ik.

Perrie begint al te trillen en ik loop naar haar toe. 'Je moet niet bang zijn, alleen dan komen we deze gang door.' Zeg ik terwijl ik een arm om haar schouders sla.

Ze zucht een keer en loopt dan dapper door.

'Perrie! Perrie ik leef nog!' Roept de stem van Zayn vrolijk.

Perrie staat abrupt stil en kijkt naar Zayn, die in levende lijve voor haar staat. Tenminste, dat lijkt zo.

'Laat je niet verleiden.' Mompel ik binnensmonds.

'I-ik... Wat gaf je me op onze eerste date?' Vraagt Perrie ineens.

De nep Zayn lijkt even overdondert te zijn en denkt na. 'Ehm... Een ring?' Antwoord hij.

'Fout! Het was een roze roos! Nepperd.' Zegt Perrie die haar neus in de lucht steekt.

De nep Zayn verandert even in een clown en verdwijnt daarna.

Dan begint Perrie te snikken, waarschijnlijk omdat ze weer aan Zayn dacht.

'Hé, je hebt dat echt geweldig opgelost Pez.' Fluister ik.

Ik loop verder en sta dan stil.

Mijn beurt.

Voor me zie ik een hele hele boze Niall.

'Ik haat je! Ik wil je nooit meer zien! Val toch gewoon dood!' Schreeuwt hij.

Ik begin te trillen en probeer helder na te denken.

'Shht baby het is niet echt.' Fluistert Niall in mijn oor.

De nep Niall vermoord een nep mij en ik kijk walgend toe.

'Ga weg nepperd, Niall zou zoiets niet doen.' Zeg ik trillerig.

Hij vervaagt en ik haal opgelucht weer adem.

Gelijk daarna hoor ik een gil en ik ren er als een gek op af.

'Jesy!' gil ik als ik haar meegetrokken zie worden.

Ze stribbelt hevig tegen en bloedt heel erg.

Dan merk ik dat ze maar één hand heeft.

'Sorry! Ik zag mijn overleden zusje het spijt me zo! Ik vergeet jullie nooit!' Gilt ze terwijl ze verdwijnt.

'NEE! JES!' Roep ik keihard.

'JOJO WAAR WAS DAT VOOR NODIG?! JE HEBT GENEENS EEN TIP GEGEVEN!' Gil ik woedend.

'Oh. Dan doe ik dat nu. De veilige kamer is deze gang doorlopen en dan de derde deur links. Tot ziens.' Zegt Jojo die even tevoorschijn komt en dan weer weg is.

Ik ren de gang uit, open de goede deur en ga daar op een stoel zitten.

Ik smijt alles wat ik zie in het rond en de anderen proberen te me te kalmeren.

'Het maakt allemaal niks meer uit!! We gaan toch allemaal dood!' Gil ik helemaal over mijn toeren heen.

Ik begin keihard te gillen als Jesy's hand de kamer in probeert te komen maar tegen wordt gehouden door een of ander krachtveld.

Dan barst ik ineens keihard in huilen uit. Alle emoties gooi ik er in een keer uit.

Na een tijdje stelt Perrie voor om een beetje te gaan slapen en eten.

Dan verschijnen de gedaantes van Jade, Harry, Zayn en Jesy in de kamer en ik kijk er verbaasd naar.

'We zijn geesten, ons lichaam wordt gebruikt voor andere dingen maar we kunnen alleen hier verschijnen.' Zegt Jade met een heldere stem.

'Maar je kunt hier niet eeuwig blijven, de wezens hier kunnen hier lichamelijk niet inkomen, maar ze kunnen wel je hersens binnendringen.' Gaat Harry verder.

'I-ik mis jullie echt.' Stamel ik.

Zayn en Perrie proberen elkaar aan te raken maar dat gaat natuurlijk niet.

'Wij jullie ook, maar zorg dat je hieruit komt. Voor ons is het te laat, wij blijven hier eeuwig rondzwerven. Maar voor jullie niet.' Zegt Jade glimlachend.

'Ga slapen, we doen ons best om de wezens buiten te houden.' Zegt Jesy en ik ga zacht op de grond liggen.

'Blijf hier tot we weg moeten.' Mummel ik nog.

'Altijd.'

Aaawwwhhhhhhh ik kon dit echt niet laten guys ;)

Vote/comment/fan??? Xx

That creepy Mansion ft 1D and Little mixWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu