'Waarom praat jij?' Vraagt Zayn overdondert.
'Omdat ik gemaakt ben door de eigenaar van dit huis. En nu, speeltijd!' Roept het poppetje met een enge giechel.
'Kunnen we niet gewoon verder, ik bedoel we willen best wel spelen hoor alleen ik weet niet wat voor spel je in gedachten hebt.' Zegt Louis nerveus.
'Oh het heet: slow killing! Het is mijn lievelingsspel!' Giechelt de pop.
'Foute boel...' Mompelt Perrie zacht genoeg dat ik en Niall het kunnen horen.
'Liever niet.' Begint Jade die doodsbang is.
De ogen van het poppetje schieten naar Jade en ze giechelt.
'Jij bent nummer één!' Roept ze vrolijk.
Ze springt op Jade af en krabt haar helemaal open.
'JADE!' Gil ik in paniek.
Ik ben te verstijft om iets te kunnen doen en ik sta daar maar, ik knijp Niall's hand fijn en tril onophoudelijk.
Leigh heeft nog de moed om eropaf te lopen maar er schiet een mes uit de pop zijn hand die haar in haar arm raakt.
Ze valt op de grond en klemt haar arm vast.
Jade is hard aan het gillen en vecht om de pop van zich af te krijgen.
'Ogen...' Fluistert Jojo's stem door de ruimte.
'Leigh, dit kan even pijn doen.' Frons ik als ik de hint begrepen heb en het mes uit haar arm ruk.
De pop is inmiddels begonnen om Jade's borst open te krabben en naar lange nagels scheuren allemaal stukjes huid en bloed van haar lijf.
Ik ren eropaf en wip met het mes de ogen eruit.
De lijkt een soort van uit te vallen en ik ren naar Jade toe.
Ze beweegt niet meer, haar ogen kijken dof omhoog.
'Nee.. Jade zeg iets!' Roep ik huilend.
Iedereen knielt bij haar neer en schudt haar heen en weer. Maar ze antwoord niet. Ze is dood.
'Waarom Jade!' Roept Jesy huilend.
'W-wat moeten we nu?' Vraag ik kleintjes.
'Ik denk gewoon verder gaan en zorgen dat er niemand meer... Doodgaat.' Stamelt Liam.
Ik sta langzaam op en kijk nog eens naar Jade.
'Het spijt me.' Fluister ik voor ik achter de anderen aanloop.
We horen het irritante geluid van een krijtje op een schoolbord en we lopen eropaf.
We komen in een kamer, met een schoolbord. En op dat schoolbord staan onze namen.
Er staat een streep door die van Jade, die bovenaan de lijst staat.
'Ik wil hier weg!' Roept Perrie overstuur.
Zayn slaat een arm om haar schouders en we lopen weer naar buiten.
Zo snel als we kunnen lopen we naar de deur maar die is net zoals we dachten, gesloten.
Jojo lacht gemeen en ik zucht.
'We zitten vast.' Zeg ik verdrietig.
TAMTAMTAMMMMM XD ik wil ze echt niet dood hebben hoor echt niet ;( ik hou van ze ;( rip Jadie :c vote/comment/fan? Xx
JE LEEST
That creepy Mansion ft 1D and Little mix
FanfictionIk en mijn vrienden dachten dat het leuk zou zijn om een spookhuis in te gaan. Vooral de jongens en mijn vriendje Niall. We zouden met z'n tienen gaan. Ik, Jade, Perrie, Jesy, Leigh-Anne, Niall, Louis, Zayn, Liam en Harry. Toen leek het ons leuk, m...