OO8- Nieuwe mensen?

235 21 9
                                    

Perrie en ik hebben een sprintje getrokken en zijn weer bij de anderen, die me allemaal knuffels geven.
"Het komt wel goed." Mompelt Louis tegen mijn haar aan.
"Dat betwijfel ik." Zucht ik.
"Jongens, we moeten een plan bedenken." Zegt Liam.
"Zoals wat?" Vraagt Perrie.
"Nou, we moeten bij elkaar blijven. Niemand loopt ergens alleen heen en we hebben wapens nodig." Zeg ik.

"Wapens? Ik heb alleen een haarspeldje." Mompelt Leigh-Anne teleurgesteld.
"Ik vond deze onderweg." Zegt Liam die een zakmesje in de lucht houdt."
"Liam gaat voorop!" Zeg ik een beetje lachend.
"Nee nee nee!" Roept Liam bang.
"Grapje hoor stoere man." Zeg jk droogjes.

We lopen nog een stuk verder om vervolgens weer bij de ingang te komen.
"We zouden er toch gewoon uit moeten kunnen?" Zegt Perrie die heel hard tegen de deur aan het duwen en trekken is.
Liam probeert het slot nog open te maken met het zakmesje maar de deur blijft potdicht.
"Uhm jongens... Die gang was daar toch eerst niet?" Zeg ik vragend terwijl ik naar een gang wijs.
"Er was eerst maar één gang, en nu zijn het er twee." Zegt Louis verbaast.
"Goh, dat zagen we niet." Zegt Liam met zijn ogen rollend.
"Misschien is daar ergens een uitgang, laten we gaan." Zegt Leigh.
"Klinkt als een plan." Zeggen Perrie en ik tegelijk.
We lopen een stuk de gang door als er ineens twee jongens uit een deur komen gerend en tegen mij en Liam aanbotsen.
"Wie zijn jullie?"

That creepy Mansion ft 1D and Little mixWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu