«Παρε τα χέρια σου απο πανω μου Χρήστο!Με αηδιαζεις.» είπα ενω προσπαθούσα να αμυνθω καθώς εκείνος εσκιζε την μπλούζα μου.
«Φυγε,φύγε,φυγε!Μην με ακουμπας,εισαι μεθυσμενος.» είπα ουρλιάζοντας
«Ηρεμησε μωρο μου,θα περάσουμε καλά.» είπε με την ανάσα του να μυρίζει αλκοόλ
«Βοηθεια,βοηθεια!» είπα πλεον με δάκρυα στα ματια.
Δεν μπορουσα να αντιδράσω πλεον.
Με είχε ακινητοποιήσει.Σκίζει την μπλούζα μου και...ουφ παλι ο ίδιος εφιάλτης.
Κάθε βράδυ έρχεται στην μνήμη μου εκείνη η φρικτή βραδιά απεικονίζοντας εμένα προσπαθώντας να ξεφυγω απο τα χέρια του πρωην αγοριού μου Χρήστου..
Αχ εκείνη η βραδιά.
Έχασα τα πάντα σε λιγα δευτερόλεπτα.
Έφυγε,έφυγε και με άφησε στο έλεος του θεού.
Ειχαμε μια τόσο ωραία σχέση,όλοι μας θαύμαζαν.Όμως εκείνη την βραδιά ξεπέρασε τον έλεγχο.
Αν δεν ηταν εκείνος να με σώσει..τώρα..όχι όχι..ουτε να το σκέφτομαι δεν θέλω.
Αχ εκείνος..εκείνος που με γλίτωσε απο τα χέρια αυτου του ηλίθιου..
Εκεινος που μου έσωσε την ζωή..
Ακόμα τον θυμαμαι..
Τα ματια του,το χαμόγελο του,το σώμα του..
Χριστέ μου μακάρι να τον ξαναεβλεπα αλλη μια φορά.Ώρες ώρες πιάνω τον εαυτό μου να σκέφτεται τον Χρήστο..
Μπορεί να έκανε οτι έκανε εκείνο το βράδυ,ή μάλλον πήγε να κανει,ομως ειχαμε περάσει πολύ ωραία μαζί..
Και οι αναμνήσεις δεν εξαφανίζονται, απλα ξεθωριάζουν.Απο την αλλη όμως,αυτό που έκανε ηταν φρικτό.
Ξέχασε όσα είχαμε και έφυγε..
Έβαλε τα θελω τα δικά του πάνω απο όλα και αγνόησε την δική μου άποψη.Βάζω γρήγορα τα παπούτσια μου και κλείνω την πόρτα.
Τρέχω γρήγορα προς την στάση και το λεοφωρειο φτανει την ίδια ωρα που φτανω και γω.
Μπαίνω μέσα και κάθομαι σε μια θέση μπροστά μπροστα.
Κατεβαινω Κυψέλη και τρέχω γρήγορα προς την σχολή χορού.
Έχει αρχίσει να βρέχει και πρέπει να φτάσω έγκαιρα.
Σταγόνες νερου πέφτουν ασταμάτητα πάνω μου κάνοντας τα καλοχτενισμενα μαλλια μου να μουσκεψουν.Μόλις φτάσω στην σχολή,μπαίνω στα αποδυτήρια και αλλαζω βιαστικά.
Όταν μπαίνω στην αίθουσα, το μάθημα έχει ηδη αρχίσει και η καθηγήτρια με κοιτάζει έντονα που άργησα για αλλη μια φορά.
Έρχεται κοντά μου «Εχω σημαντικά νέα.Ήλπιζα οτι δεν θα αργούσες αλλά τα κατάφερες παλι.Τέλος πάντων. Όπως ειπα και πριν στα κορίτσια θα συνεργαστουμε με μια αλλη σχολή χορού η οποία αποτελείται απο αγόρια γιατί θα συμμετεχουμε σε μια σημαντική εκδήλωση» λέει και σμιγω τα φρύδια μου από απορία.«Mad VMA» λέει και γουρλωνω τα μάτια μου.
Αυτό είναι απίστευτο.
Είναι όνειρο ζωής.
Είναι μεγάλη ευκαιρία.«Οπως καταλαβαίνεις όμως,οι ώρες θα αυξηθούν και δεν υπάρχουν πολλές θέσεις για να χωρέσει μια ολόκληρη σχολή.
Οποτε αν θες να είσαι μια απο αυτές που θα βρίσκεται στην σκηνή θα χρειαστεί να βάλεις τα δυνατά σου και να ακολουθήσεις το πρόγραμμα σωστα.Δηλαδή να ερχεσαι στην ώρα σου και να προσαρμοστεις με τις επιπλέον ώρες χορού που θα προστεθούν.Πιστεύω σε σένα και ξέρω οτι μπορείς να τα καταφέρεις, σωστα; » λέει και γνεφω αμέσωςΚάνω για λίγο ζέσταμα και έπειτα συνεχιζω με τις φιγούρες που μας δείχνει η δασκάλα.
Πρωτα απο όλα όμως να συστηθώ.
Ονομάζομαι Ευτυχία Σταματίου και είμαι 20 χρονων.
Βρίσκομαι στο 2ο έτος των σπουδών μου που ασχολείται με τον χορό φυσικά,και παρακολουθώ μαθήματα σύγχρονου και μοντέρνου χορού σε μια γνωστή σχολή χορού.
Απο τοτε που θυμάμαι τον εαυτό μου,ασχολούμαι με τον χορό γιαυτό και μικρή μου είχαν βγάλει το παρατσούκλι "χορευταρου".
Λατρεύω την κλασσική, την ποπ και ροκ μουσική και στον ελεύθερο μου χρονο διαβάζω βιβλία.
Ως χαρακτήρας νομιζω θα με χαρακτήριζα μελαγχολική,μοναχική, χωρίς πολλούς φίλους,και κυρίως εσωστρεφής, όμως και αισιόδοξη, θετική,συνεργάσιμη και εργασιομανης.
Λατρευω τις βόλτες στην παραλία και τα ταξίδια.
Αυτό που ίσως και να εχετε καταλάβει όλοι,είναι το ότι πριν λίγους μηνες βγηκα απο μια όμορφη σχέση,με εναν άσχημο τροπο.
Αυτό φυσικά και είχε συνέπειες.
Μια απο αυτές φυσικά και ηταν η αλλαγή του χαρακτήρα μου απο εξωστρεφής σε εσωστρεφής και η αλλη ηταν..μια σπασμένη καρδιά..όπως και ο τιτλος αυτής της ιστοριας, ή μάλλον αυτου του ταξιδιού που θα ζήσουμε παρέα.
Όμως πια θα είναι η αλλη μισή σπασμένη καρδιά που θα ταιριάξει στην δική μου;
Θα το δουμε στην συνέχεια.💖Heyyyy
First Chapter finally❤
Ελπίζω να είστε όλοι καλά🙈
Πως σας φαίνεται για πρωτο κεφάλαιο;Ελπίζω να με στηριξετε και σε αυτή την ιστορία,όπως στις αλλες δυο❤
Σας αγαπώ πολύ💜
BẠN ĐANG ĐỌC
Broken Hearts(On Hold)
Fanfiction«Κάποιοι άνθρωποι μπαίνουν στην ζωή σου ξαφνικά και φεύγουν παίρνοντας μαζί τους ότι πολυτιμότερο έχεις.Στην περίπτωση μου, την ευτυχία μου. Όλοι κάποια στιγμή της ζωής τους πληγώνονται,αλλά εγώ όχι μόνο πληγώθηκα,άδειασα..» Τι γίνεται όταν η μοίρα...