«Μην..μην το κανεις» λέω και τοτε τα χείλη του ορμάνε στα δικά μου.
«Συγνωμη..πρέπει να πάω τουαλετα» λέω και τρεχω προς τα εκεί.
Κλεινω την πόρτα πίσω μου και προσπαθώ να ανασανω.
Με πιάνει κρίση πανικού.
Νιώθω το μέρος να στενεύει, το οξυγόνο να χάνεται, και να κόβονται τα πόδια μου..
Στο μυαλό μου τρέχουν οι αναμνήσεις και βλέπω την ζωή μου να κυλάει σαν ταινία.
Απο τα ματια μου κυλανε δάκρυα.Οχι..όχι,πρεπει να φύγω αμέσως απο δω.Δεν μπορω να βρίσκομαι ουτε λεπτό κοντά του.
Ξαφνικα η πόρτα ανοίγει.
Εκείνος παρατηρεί την φοβισμένη μου έκφραση και κλεινει την πόρτα πίσω του.«Μην φοβάσαι.Όλα καλα» λέει και τοποθετεί τα χέρια του γύρω απο την μέση μου.Πλησιάζει κοντά μου,σε απόσταση αναπνοής.Τοποθετεί τα χείλη του στον λαιμό μου και αφήνει σημαδια κατα μήκος του λαιμού μου.
Όχι,όχι,δεν πρεπει να το δεχτώ αυτό.
Δεν θέλω τίποτα δικο του πανω μου.Δεν θέλω ουτε να τον ξέρω,ουτε να τον θυμαμαι πια.Ξαφνικα τοποθετεί το χερι του στους γλουτούς μου.Το χερι μου εξφενδωνιζεται πανω στο μάγουλο του και με μια κινηση βγαινω απο την αγκαλιά του.
Αρχίζω να τρέχω μακρια απο την καφετέρια ώσπου βρίσκω ενα λεοφωρειο και μπαίνω μέσα.
Τα δάκρυα τρέχουν ποτάμι απο τα ματια μου και το μονο που θέλω αυτή την στιγμή είναι να εξαφανιστω.
Κατεβαινω στην επόμενη στάση,και αφού βεβαιωθω οτι βρίσκομαι αρκετά μακρυά του μπαίνω στο σωστό λεοφωρειο.
Αυτή η μέρα με έχει κουράσει πολύ.
Θέλω τόσο πολύ να επιστρέψω σπίτι μου.Σε λιγα λεπτα, κατεβαινω απο το λεοφωρειο και περπαταω ως το σπίτι μου.
Κλείνω την πόρτα μου και γλιστραω με την πλάτη μου σε αυτήν.
Τα δάκρυα κυλάνε ασταματητα απο τα ματια μου και το μονο που νιώθω είναι πόνος.Γιατί πρεπει παντα να επιστρέφουν πρόσωπα απο το παρελθον και να μας καταστρέφουν το μέλλον;
Εκεί που νομίζεις πως όλα είναι καλά,και πλεον μπορείς να φτιαξεις την ζωή σου,ξαφνικα έρχεται κάποιος και σε επαναφέρει στην πραγματικότητα.
Στην σκληρή,και επίπονη πραγματικότητα.
Τρέχω οργισμένη προς την συρταριερα μου και αρχίζω να πετάω τα πραγματα που έχει μέσα.
أنت تقرأ
Broken Hearts(On Hold)
أدب الهواة«Κάποιοι άνθρωποι μπαίνουν στην ζωή σου ξαφνικά και φεύγουν παίρνοντας μαζί τους ότι πολυτιμότερο έχεις.Στην περίπτωση μου, την ευτυχία μου. Όλοι κάποια στιγμή της ζωής τους πληγώνονται,αλλά εγώ όχι μόνο πληγώθηκα,άδειασα..» Τι γίνεται όταν η μοίρα...