BAD BOY

1.2K 20 3
                                    

Jessie - Avril Lavigne

James - Justin Bieber 

Miley - Miley Cyrus

Ben Jessie 16 yaşındayım . bazı picler yüzünden okulumu değiştirmek zorunda kaldım . lise 2 ye geçtim ama  başka bi okula göndericekler beni . olay şu bizim sınıf tembellerle dolu . bense onlara göre daha çok ders çalışıp derslerimden daha yüksek not alıyorum ama inek falan da değilim . sınavlardan benden kopya çekiyolar tabi ben buna izin verirmiyim tam öğretmenlerime şikayet edicekken onlar

" hocam Jessie size kopya veririm ama parayla dedi "

diyolar ve bu olay tam 4 kez yaşandı. herneyse aklıma geldikçe sinirleniyorum şu yaz tatili biran önce bitsinde yeni okulumda yeni arkadaşlarımla tanışıyım duyduğuma göre o okul çok iyi bi okulmuş ortamı falan da güzelmiş neyse zaten okullar 5 gün sonra açılıcak bunun için NewYork ' a taşınıcaz .

5 GÜN SONRA 

Okul yeni evimize çok yakınmış 20 dk lık bi yolmuş ama yürürken ayaklarıma kara sular indi okul şu anda karşımdaydı . dışarıdan çok güzel bi okula benziyodu içeri girdiğimde herkes bana bakıyodu . herkes arkadaşının kulağına fısıldıyolardı .

"yeni gelen kız bu olmalı "  

Çok rahatsız olmuştum nerdeyse herkes beni izliyodu . gözlerimi umursamıyormuş gibi yuvarlayıp ilerlemeye devam ettim . Aslında iyi insanlara benziyolardı . Çok heyecanlıydım aklımda birsürü sorular vardı . Acaba nasıl bi okul ? Arkadaş edinebilicek miyim ? Burda başarılı olucak mıyım ? birden okulun zil sesiyle aklımdaki sorular gitti .

Herkes sınıfa girdi bende arkalarından ilerledim . Bütün gözler beni izliyodu bense o sırada nereye oturacağıma bakıyodum ama sadece bir sıranın yanı boştu . Hemde çok tatlı bi çocuktu kızlar nasıl yanını kapmamış anlamadım . Yanına çekine çekine ilerledim çocuk gözlerimin içine bakıyodu çok tatlıydı ama biraz asi birine benziyodu . Çantamı yanına koydum ve sonunda oturdum . Herkes şaşkın bi ifadeyle bizi izliyodu . Bu kadar şaşırılacak ne vardı anlamadım .

Birden kapı açıldı bizi izliyen bütün herkesin gözleri kapıya yöneldi . Gelen hafif şişko büyük göğüslü sarışın bi kadındı . Sanırım yeni öğretmenim bu kadındı . 

Ö- (öğretmen) : " Sınıfa gelen yeni öğrenci kim ? "

Yine bütün gözler bendeydi . Ayağa kalktım ve kararlı bi şekilde  :

- " Benim." dedim . 

Ellerini gel işareti yaparak yanına çağırdı beni . Ben acaba noldu diye düşünüp yanına ilerlerken :

Ö : "Kendini tanıt bakalım " dedi.

Derin bi oh çektikten sonra kendimi tanıttım :

- " Ben Jessie bu okula gelmemin sebebi diğer okulda arkadaşlarım iftira attılar . Aslında California ' da yaşıyoduk ama bu okulun iyi olduğunu duyunca burda okumam için NewYork 'a taşındık. "

Kendimi tanıtırken nedense yanına oturduğum çocuktan gözlerimi alamıyodum .

BAD BOYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin