Kim bu çocuk ?

289 16 1
                                    

HATIRLATMA ;

Ellerini gel işareti yaparak yanına çağırdı beni . Ben acaba noldu diye düşünüp yanına ilerlerken :

Ö : "Kendini tanıt bakalım. " Dedi .

Derin bi oh çektikten sonra kendimi tanıttım :

- "Ben jessie bu okula gelmemin sebebi diğer okulda arkadaşlarım iftira attılar . Aslında California ' da yaşıyoduk ama bu okulun iyi olduğunu duyunca burda okumam için NewYork ' a taşındık. "

Kendimi tanıtırken nedense yanına oturduğum çocuktan alamıyordum . 

2. Bölüm :

Öğretmen "Oturabilirsin. " dedı . Yerime oturmak  için ilerlerken herkesin yine bana baktığını farkettim . Yanında oturduğum çocuk dersi dinlemek yerine bana şaşkın bi şekilde  bakıyodu bense elimden geldikçe onun bana baktığını faketmemiş gibi yapıp öğretmeni izliyodum ." Bu ders ne kadar da uzun sürdü "diye içimden geçirip duruyodum .

"Zrrrrrr " diye bi sesiyle kulaklarım doldu . Sanırım zil sesiydi bu . evet evet sonunda tenefüs olmuştu . Yanımdaki bi o kadar yakışıklı bi o kadar da asi tipli olan çocuk hızla sınıftan çıktı . Çevremdeki insanlar bana bakıyodu hemde şaşkınlık içinde . Dayanamayıp döndüm ve arka sırada oturan kıza sordum :

-" Neden herkes beni izliyo ? "

M- " Şu an kimin yanında oturduğunun farkında mısın ? "

Hayır anlamında başımı salladım . 

M- " Şu an bir tehlikenin yanında oturuyosun. "

Gözlerimi hem biraz korkmuş hemde şaşırmış bi şekilde açtım .

- Ne demek istiyosun anlamadım ?

M- Yanına oturduğun kişi bu okulun serseri çocuğu.  Herkes ondan korkar o kimseye acımaz . "

Çok şaşırmıştım . ne diyeceğimi bilemedim ama napabilirdim ki oturucak başka yer yoktu . 

- "Bence öyle birine benzemiyo hem ben başka oturucak yer olmadığı için onun yanına oturdum . "

M- "Bizim de şaşırdığımız şey bu kimse onun yanına oturmaya cesaret etmiyo çünkü daha önce oturan kişiler iağzını burnunu patlatmıştı . Sana hiç bi tepki göstermedi . "

Şimdi iyice kafam karışmıştı . Bu konuyu artık kafamdan atmak istedim ve konuyu değiştirmek için sordum :

- "Adın ne senin ? "

M- " Adım Miley seninde Jessie ' ydi dimi ? "

Kafamı evet anlamında salladım ve gülümseyerek " Tanıştığımıza memnun oldum dedim . " İyi bi kıza benziyodu . Onunla iyi anlaşabilirdim . Ama aklıma birsürü soru takılmıştı ama kafamı karıştıran en büyük soru "Neden o çocuk insanlara karşı böyle davranıyodu ?  ve "Öyleyse neden bana bişey yapmadı ? " sorularıydı . Zil çaldı . Dışarı çıkan bütün öğrenciler sınıfa geldiler fakat yanımda oturan çocuk gelmedi . 

Öğretmen sınıfa girdi . Dersi anlatmaya başladı ama ben odaklanmaya çalışsamda yapamıyodum . Bütün dersler boyunca hiç görememiştim . Çok gizemli bi çocuk diye geçirdim içimden . Bütün derslerin sonunda okul bitti . Sınıftan çıktım koridorlarda yürüdüm ve eve gitmek üzere bahçeye çıktım . Okulun çıkış kapısında o çocuk vardı bana bakıyodu ve gözlerini ayırmıyodu . Bende onu takmıyomuş gibi ilerlemeye devam ettim .

BAD BOYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin