HATIRLATMA :
Odamın kapısını açtım garip bi koku vardı . Çok hoş bi kokuydu . Demin takip edildiğimi düşününce aklıma camdan bakmak geldi . Cama doğru ilerleyince bi ses geldi sanırım bişey aşağıya düşmüştü baktığımda ışık hızında bişeyin geçtiğini gördüm . Neler oluyodu ya ? Halüsinasyon görmeye mi başlıyordum ? ama ben gördüğüme emindim . Kahretsin ! En iyisi biraz uyumak sanırım hepsi yorgunluktan .
4. Bölüm :
Birden uyandım. Kalktığımda saatin gece 3 olduğunu farkettim . Ne kadarda uzun uyumuşum . O kadar yorgundum ki . Demekki bunların hepsi halüsinasyondu . Yataktan çıktım yerde duran terliklerime ayaklarımı soktum ayağa kalktım kapıyı açtım sanırım herkes uyuyodu . Uykum yoktu en iyisi mutfağa gidip bişeyler atıştırmak diye düşündüm . Okuldan geldiğimden beri bişeyler yememiştim , çok açtım .
Kaseyi almak için dolaba uzandım ve içine alabildiğince gevrek doldurdum .İçine biraz süt dökmek için buzdolabını açtım . Kahretsin ! süt kalmamış ama o kadar açtım ki süt olmadan da yiyebilirdim . Masaya oturmak için sadalyeyi çektim ve oturdum . Gevreği kaşıklarken aklımda hala o çocuk vardı . Bütün onlar bi hayal olamazdı bence . Fakat bu olanlarda çok saçmaydı . Gerçekle hayal arasında gidip geliyordum .
Bu düşüncelerin arasından farkettim ki gevrek bitmiş . O kadar açtım ve aklımda o kadar çok düşünceler vardı ki ne ara bitti bende bilmiyorum . Tabakları sabah annem kaldırır diye düşündüm ve salona gidip televizyonu açtım sabaha kadar yatmaya niyetim yoktu . Uykum falan gelmemişti . Yeterince uyumuştum zaten . Gözlerim televizyondaydı ama aklım hala o olaydaydı . Sanırım bu gece çok uzun sürecek diye düşündüm . Televizyonda da hiç bişey yoktu . Sanki bu gece benim sinirimi bozulmak üzere yapılmış gibiydi . Koltuktan kalktım odama gittim Mp 3 ' ümü çekmeceden çıkardım en sevdiğim şarkı olan We Can't Stop ' ı açtım ve kulaklığı taktım . (Multimedia daki müzik ) Sandalyeyi pencereinin önüne çektim ve camdan dışarıyı izlemeye koyuldum . Öğlen ki olayın aynısı oldu . Yine aynı hızda insan şeklinde bi şey geçti . O kadar hızlıydı ki ne olduğu belli değildi . Hızla kulaklığı çıkararak ayağa fırladım . Sanırım bunların hiçbiri hayal değildi .