6. Sahne - "İtalya'dan Döndükleri Geceden Sonra Edward Bellanın Odasında"
"Ortada tehlikenin sana benim olduğumdan daha fazla karşı koyamaması için bir sebep mi var?"
"Tehlike denemiyor." diye fısıldadım.
"Elbette sen dışarıda tehlikeyi ararken kulağa çok mantıklı geliyor. Ne düşünüyordun Bella?" Sesi öncekinden daha acılı ve öfkeliydi.
"Neden? Bu seni ilgilendirmez " dedim utanarak. "Aslına bakarsan senin bana aptalca bir şey yapmayacağına söz verdiğini hatırlıyorum." Kanıtım çok kesindi. "Ve sende hiçbir şekilde karışmayacağına dair söz vermemiş miydin?"
"Sen çizgiyi aştığın zamanlarda, ben kendi üzerime düşeni yerine getiriyordum."
"Ah öyle mi sence, 3 kelime Edward: Pacific. Northwest. Trust."
Başını kaldırdı ve yüzüme baktı: ifadesi tamamen aklı karışmış ve masumdu -fazla masum-.
"Bunun benimle ilgili bir şey mi olması gerekiyor?" Bu küfür gibi.
"Benim aptal olduğumu mu sanıyorsun ?"
"Neden bahsettiğin hakkında hiçbir fikrim yok." dedi gözleri kapalıydı.
"Her neyse." diye mırıldandım.
7.Sahne Buradaki Sonuç: "Cullen'ların Evine Gidip Oylama Yaptıkları Aynı Gece/Gündüz Olması"
Aniden verandanın ışığı açıldı Esme'nin kapının eşiğinde beklediğini görüyordum. Dalgalı karamel renkli saçları geriye taranmıştı ve elinde bir çeşit sürgü vardı.
"Herkes evde mi?" diye sordum umut içinde merdivenleri tırmanırken.
"Evet, herkes burada." Ve o konuşurken aniden pencereler aydınlandı.
En önce kim bizim farkımıza vardı diye bakmaya çalıştım ama ön taraftaki ince gri tabakaya gözüm takıldı. Cama bir bakış attım ve Esme'nin ne yaptığını fark ettim.
"Ah kahretsin! Esme, cam için gerçekten çok üzgünüm, ben halledecektim..."
"Bunun için endişelenme." diye böldü gülerek. "Alice bana hikayeyi anlattı ve söylemem gerek o amaçla yaptığın şey için seni suçlamıyorum." O sırada bana bakan oğluna dik dik baktı. (Edward) Tek kaşım kalktı.
Uzağa bakıyordu ve hediye atlar hakkında bir şeyler mırıldanıyordu.
||Stephenie Meyer||
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alacakaranlık Hakkında Herşey
Vampire⭐Kitapda ve filmde olmayan silinmiş sahneler. ⭐Kısa bilgiler. ⭐Alıntılar ve daha fazlası. ⭐Bu isimle çıkmış ilk kitaptır.