Evet arkadaşlar güzel bir haberle geldim Stephenie Meyer, Alacakaranlık'ın ilk kitabının Edward'ın bakış açısıyla yazılan orijinal adıyla "Midnight Sun" Türkçe adıyla "Geceyarısı Güneşi" olarak bildiğimiz kitabını bu yıl Ağustos'un 4'ün de satışa sunulacağını duyurdu. İşte şimdi 2020 güzelleşme başladı.
Medya: Yeni kitap kabağı.
---------------------------------------------------------
Açıklama:
Her şeyden önce, umarım siz ve aileleriniz güvenli, sağlıklı ve iyi bir yerdesinizdir. Ana şey bu.
İkincisi, Midnight Sun'ın nihayet (çok yakında) hazır olduğunu duyurmaktan mutluyum! Ve 4 Ağustos tarihinde kitapçılarda olacak. Umarım bu duyuru zaman aşımına uğramaz; Gerçekten dünya normale dönene kadar serbest bırakmayı geciktirmeyi düşündüm. Ancak, 1) bunun ne zaman olacağını kim bilebilir? Ve 2) siz yeterince beklediniz. Aslında yeterinceden daha uzun.
Herkesin nasıl başa çıktığını bilmiyorum, ama şu anda kitaplar benim en büyük teselli ve en mutlu kaçışım. Şahsen, en sevdiğim yazarlardan biri okumak için yeni bir şey açıkladıysa sevinirim. (Baskı yok, Laini Taylor.) Umarım bu duyuru size biraz zevk ve sabırsızlık verir.
Bir kitap üzerinde on üç yıldan sonra çalışmak garip bir deneyim. O zamankiyle aynı kişi değilim. Çocuklarımın hepsi büyüdü. Arkam garipleşti. Dünya farklı bir yer. Sadece sizin için değişen her şeyi hayal edebiliyorum. Ama Midnight Sun'u tamamlamak, Alacakaranlığın ilk günlerinde birçoğunuzla ilk karşılaştığımda bana geri geldi. Çok eğlendik, değil mi? Balolar yapmak ve otel odalarında takılmak ve sahilde kitap okumak (hayatımızın en destansı güneş yanığı alırken). Komik tişörtler ve muhteşem web siteleri yaptık. Halen hayatımızda olan akraba ruhları bulduk. Umarım Bella'nın başlangıcına geri döneriz ve Edward'ın hikayesi de size tüm bu eğlenceyi hatırlatır.
Bu yaz bizi takip etmeye devam edin - planladığımızdan çok daha eğlenceli şeyler var. Müzik (elbette), yarışmalar, kitap turu hakkında bilgi ve daha fazlası bu sayfada yayınlanacaktır. (kendi web sitesi) Umarım yakında görüşürüz! Çok uzun zaman oldu.
Stephenie Meyer.
---------------------------------------------------------
Kitabın tanıtımı şu cümlelerle paylaşıldı: "Bu unutulmaz hikâye Edward'ın gözlerinden anlatılırken karanlık bir dönüş yapacak. Uzun vampir hayatında güzel, gizemli Bella ile tanışmak onun için en çekici ve zorlayıcı olaylardan biriydi. Edward'ın geçmişi ve derin düşünceleri hakkında daha çok detay öğrenirken neden hayatının zorluklarla dolu olduğunu anlıyoruz. Bella'nın hayatını tehlikeye atacağını bilirken ona nasıl aşık olabilir ki?"
Serinin yazarı Meyer, Midnight Sun'ın diğer kitaplardan daha 'karanlık' olacağını söyledi.
Sizce kapaktaki nar neyi anlatıyor veya temsil ediyor? Kapağı beğendiniz mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alacakaranlık Hakkında Herşey
Vampire⭐Kitapda ve filmde olmayan silinmiş sahneler. ⭐Kısa bilgiler. ⭐Alıntılar ve daha fazlası. ⭐Bu isimle çıkmış ilk kitaptır.