Narkotik "Yeni Ay Kitabından Çıkarılan Sahne"

670 20 3
                                    

Bu sahneyi Yeni Ay kitabının ikinci bölümünün sonundan hatırlayacaksınız. Bella'nın koluna dikiş atılmıştı. Edward Bella'yı evine getirdikten sonrası. Sadece birkaç satır farklı. İlk yazdığında Carlisle Bella'nın ağrısı için Percocet adında bir ağrı kesici veriyor. Ve Bella'da yan etki yapıyor. Kafası güzel oluyor hafif.
Burası neden değişmiş? İlk neden editörler Bella'nın tepkisini yanlış bulmuş. İkinci neden editörler Bella'nın tepkisinin gerçekçi bulmamışlar.

Öpücük her zamanki gibi başladı, Edward her zaman ki gibi dikkatliydi ve kalbim her zamanki gibi hızla çarpıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Öpücük her zamanki gibi başladı, Edward her zaman ki gibi dikkatliydi ve kalbim her zamanki gibi hızla çarpıyordu. Sonra sanki bir şey değişti. Bir anda dudakları daha kaçınılmaz oldu, boştaki eli saçımı kavradı ve yüzümü kendi yüzüne dayadı. Benim elim de onun saçlarına dolanmıştı ama onun sınırlarını aşmama rağmen ilk defa beni durdurmadı. Vücudunun soğukluğu ince battaniyenin üzerinden hissediliyordu ama yine de kendimi ona doğru istekle bastırdım.

Haşim bir şekilde durdu ve beni nazik ve sağlam elleriyle itti.

Yastığımın üzerine düştüm, nefes nefese kaldım, başım dönüyordu. Kolum artık acımıyordu ama bunun ağrı kesiciden mi yoksa öpücükten mi olduğunu bilmiyordum. Hafızamın kenarına sıkışmış yakalaması zor bir şeydi.

"Üzgünüm," dedi nefesi kesilmişti. "Sınırı aştım."

Sürprizime kıkırdadım. "Komiksin" diye mırıldadım ve tekrar kıkırdadım. Bana karanlıkta kaşlarını çattı. Çok ciddi görünüyordu. Histerikti. Kahkahaları boğmak için ağzımı kapattım böylece Charlie duymazdı.

"Bella daha önce hiç Percocet* kullandın mı?"

"Sanmıyorum," kıkırdadım. "Neden?" Gözlerini devirdi ve ben kahkahaları durduramadım.

"Kolun nasıl?"

"Hissetmiyorum. Hala orada mı?"

Kıkırdadığımda içini çekti "Uyumaya çalış, Bella."

"Hayır, Beni tekrar öpmeni istiyorum."

"Kendime olan hakimiyetimi fazla hafife alıyorsun."

Kıpırdadım. "Seni en çok heyecanlandıran nedir? Vücudum mu, kanım mı?" Sorum beni güldürdü.

"Her ikisi de." Bu lafın üzerine gülümsedi. "Seni hiç uçmuş görmedim. Çok eğlendiricisin."

"Uçmadım." Bunu kanıtlamak için kıkırtılarımı tutmaya çalıştım.

"Uyumalısın." Diye önerdi.

Kendimi kandırdığımı fark ettim, alışıldık değildi. Ama hala utanç vericiydi. Bu yüzden tavsiyesine uymaya çalıştım ve gözlerimi kapattım. Şimdi veya sonra başka bir kıkırdama daha kaçacaktı. Ama uyuşturucular beni bilinçsizliğe sürüklediği için bu daha seyrek oldu.

**

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

**

Sabah uyandığımda kendimi iğrenç hissediyordum. Kolum yanıyordu ve başım ağrıyordu. Edward akşamdan kalma olduğumu söyledi ve gelişi güzel alnımı öpüp pencereden dışarı fırlamadan önce Percocet yerine Tylenol'u* kullanmamı önerdi. Uyurken geçirdiğim zamanı düşününce korktum, tekrar neyin doğru neyin yanlış olduğunu düşünmüş olabileceğinden korktum. Bu düşünce kafamdaki baş ağrısını daha da arttırdı. İki doz Tylenol aldım, küçük Percocet şişesini banyo çöpünün içine attım...

 İki doz Tylenol aldım, küçük Percocet şişesini banyo çöpünün içine attım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Percocet: Ağrı kesici olarak kullanılıyor. Kafa yapan bir ilaç.
Tylenol: Ağrı kesici.

||STEPHENİE MEYER 2006||

Alacakaranlık Hakkında HerşeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin