ALACAKARANLIK'TAN
🌹 Peki ama kamyonetin bir depo benzinle oraya gidebilir mi?" Yine bana yetişti.
"Bunun seni neden ilgilendirdiğini anlamadım." Gıcır gıcır Volvo'nun aptal sahibi!
"Kısıtlı kaynakların boşa harcanması beni ilgilendirir." (SF/76)🌹 "Öyleyse gitme." Dedim. Sesindeki özlemi bastıramamıştım.
"Bana göre hava hoş," diye cevap verdi. Yüzünde yumuşak bir gülümseme belirdi.
"Kelepçeleri getir , senin mahkûmunum." Kocaman elleri bileklerimi bir sarmaşık gibi sardı. Sessizce, tatlı tatlı güldü. Onu bu kadar sık gülerken görmemiştim. (SF/248)🌹 Gülme ama, gündüz nasıl dışarı çıkıyorsun?" Ama o güldü.
"Efsane."
"Güneş seni yakmıyor mu?"
"Efsane."
"Tabutta uyumak?"
"Efsane." Bir an tereddüt etti, sonra garip bir sesle cevap verdi. "Ben uyuyamam." (SF/158)🌹 Saçlarımın arasından yanımda oturan bu tuhaf çocuğa bakmaktan kendimi alıkoyamıyordum. Bütün ders boyunca benden mümkün olduğunca uzakta,sandalyesinin ucundaki pozisyonunu hiç bozmadı.
🌹 "Henüz hayatının başındayken hayatının alacakaranlığını yaşamak istiyorsun. Her şeyden vazgeçmeye hazırsın." (SF/406)
🌹 "Bana göre sen, kendi cehenneminden beni mahvetmek için gönderilmiş bir şeytandın. Teninden gelen o koku... İlk tanıştığımız gün o kokunun beni deli edeceğini sandım. O bir saat boyunca seni odadan çıkaracak ve yalnız kalmanı sağlayacak binlerce yol düşündüm. Ama sonra ailemi hatırladım, bu onlara büyük zarar verirdi. Bu düşünceleri kafamdan atmaya çalıştım. Sana beni takip etmene neden olacak şeyler söylemeden kaçmak zorundaydım."
🌹 Gerçek kahramanın Edward olduğunu defalarca söylesem de, kimse onun yaptıklarıyla ilgilenmiyordu. Beni yoldan çekerek ezilmemi engellemiş olması kimsenin umurunda değildi. Onları ikna etmeye çalışıyordum. Jessica, Mike, Eric ve diğer herkes minibüs oradan çekilene kadar Edward'ı hiç görmediklerini söylüyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alacakaranlık Hakkında Herşey
Про вампиров⭐Kitapda ve filmde olmayan silinmiş sahneler. ⭐Kısa bilgiler. ⭐Alıntılar ve daha fazlası. ⭐Bu isimle çıkmış ilk kitaptır.