4

79 6 0
                                    

Ukradłam klucz na dach. Pestka jak dla mnie.
-jeju jej jak tu pięknie.-powiedziałam.
- no super- oznajmiła.- to kim jesteś?
- niby jak to kim?- powiedziałam w szoku.
- ni nie wiem ja jestem upadłym aniołem.-oznajmiła.
- kim!-powiedziałam za głośno. Szybko mnie ucieszyła.
- boisz się?-zapytała.
- nie no co ty.
- a wierzysz mi?
- chyba tak.
- to kim ty jesteś? zapytała.- bo po twoich oczach to chyba demonem.
- bez jaj.
- dobra jutro zobaczymy w księdze Cieni.
Bez gadania weszłam do naszego pokoju. Niestety nie umknęło to naszej dyrektorce. Pech że Dilla nie potrafi tak dobrze i cicho biegać. Kazała mi iść spać bo jej nic nie zrobią. Ojoj.
Rano szkoła a potem wolne.
- witaj Emmo jestem Hogil.-powiedział nauczyciel angielskiego i historii w jednym.
- tak cześć.-powiedziałam i usiadłam koło Dal. Moja przyjaciółka jest aniołem i do tego upadłym. Nieźle. Ho gadał coś o wojnie o której istnieniu nie miałam pojęcia. Wojna pod ziemią.(pomysł mojego kolegi Patryka D.  Dzięki za super pomysły*) bardzo zabawne.
-masz coś?-zapytałam po godzinie spędzonej w bibliotece.
- tak mam słuchaj... ale najpierw musisz coś zrozumieć. To niczego nie zmienia...
-ale co?-przerwałam jej.
-ty jesteś... tyy... no... - wstała i uciekła. To było dziwne. Spojrzałam do książki. Jestem...

Pani Piekieł: ZemstaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz