Multimedya:Tanışma
Kankam Alya' yla birlikte okula gidiyorduk.Bugün okulun ilk günüydü.Artık 10. sınıftık.Annemizin gözünden çocuk olmaktan çıkmıştık. Neyse muhabetten sonra okula varmıştık.Evimiz yakın diye tabi bide istiyerek yürümeye karar verdik.Size bunları açıklayana kadar sınıfa varmıştık.Sınıfa girdik.Dersin kimya olduğunu oğrendik.Önümüzde iki erkek oturuyordu.Arkalarını dönüp kibar bir şekilde "Sizinle tanisabilirmiyiz dediler." Bizde olur anlamında kafa salladık.Çok ama çok kibardılar.Bir tanesi kumraldi.Kumral olan"ben Ömer "dedi. Esmer olan "ben Burak" dedi.Biz de isimlerimizi söyledik . Bunlarda hiç serseri tipi yoktu.Dersi dinlememiştik.İçimden" bir şey olmaz" dedim.Nedeni ise zaten hoca herkezle tanıştı .Kendini tanıttı ders bitti.Yani o yüzden şanslıydım.Zil çalar çalmaz Ayla'yla kantinde gittik.Hemen yiyecek içeceklerimizi aldık ve bir masaya oturduk.Yanımıza 2 erkek yaklaştı.Ama görmüştüm bizim sınıftaydı.Derste Ayla'yla Bana bakıyolardı.Çok güzeliz Belki dikkatlerini çekiyorduk:). Geldiler masaya tanıştık.O sırada Burak ve Ömer geldi. Sarkıntılık yaptıklarını düşündüler.Çocuklara dalacaktı."Onarla tanışıcaz" dedim.İkiside esmerdi.Ama bir tanesi biraz daha açıktı.Biraz açık olan " Ben Yusuf " dedi.Esmer olan da "ben Sinan " dedi. Gerisini hatırlamıyodum dalmışım. Zilin çalmasıyla irkildim ve kendime geldim. Sınıfa çıktık.