2. Bolüm

76 7 0
                                    

Sıralara oturduk.Sınıfıma ikinci ders olsa bile çok alışmıştım.Hepsini seviyordum ama sadece bir kızı sevmiyordum.Gamze.ıyyy gıcık kız. İlk okuldan beri burdaymışmış burdaymışmış.Doğrumu bilinmez.İçimden "gerizekalı bizene burdaysan" demek geçiyordu.Ama ter#biyemi bozamazdım.Ama Beni en ama en cook sinir eden, erkeklere sarkıntılık yapmasıydı.Tüm erkeklerin içinde önümde oturan Burak ' ta vardı.Burak cook yakısıklıydı.Burak'a sarkıntılık yaparken saçını başını yolasım geliyordu."Acaba Burak'a aşık falanmıyıyım".Ona icimden sarilmak geliyor ama yapamam.Sanırım bunları içimden değil biraz dışımdan konuşmuşum.Tüm Hepsini Alya duymuş.Kulağıma fısıldayarak"Sen Burak'I seviyorsun" dedi.Çok utanmıştım iyiki Burak duymamıştı napardım ben Burak duysaydı.İlk defa oluyordu Boyle bir şey .Okuldan cikiş zili çalmıştı.Okuldan ciktik.Alya benimle dalga geçiyordu.Alya'ya çok sinirlendim ama anlık.Ömer ve Burak "isterseniz sizi bırakabiliriz" dediler. "Bizde olur" dedik.Ayla arabaya biner binmezBurak' a soru sormaya başladı.İlk sorusu ne sizce ?" Sevgilin var mı?"dedi.Ben acaip heycanlandım.Ne cevap verecekti acaba.Burak'ın gözlerine bakıyordum.Birden gözleri doldu.Sonra "yok" dedi.Acaba neden gözleri dolmuştu??Ben yine dalmışım.Eve gelmiştik.Burak'ın sesiyle dalgınlığımdan çıkıp arabadan aşağı inndimm.

Toz Pembe Ask  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin