Sabah Alya sayesinde uyanmıştım.Alya karşı binada oturuyordu.Biz B blokta Alya'da A blokta oturuyorlardı.Biz 4.katta oturuyorduk.Benim odamın camına taş attığını fark ettim
Nasıl becerdiyse.Sabah uyku sersemliğimle camı açtım.Açar açmaz yanağıma küçük bir taş geldi.O taşı yanağımdan zorla tutup Ayla'ya attım.Ama ne şans ki ona değmedi. Sonra Alya gülerek "üstünü giyin de okula gidelim" dedi.Bende okula gelmek istemediğimi söyledim.Alya'da gizlice annemden(Pelin) izin alıp eve girmiş. Odama girmişti.Hızlıca elimdekini giydim.Birlikte kahvaltı yaptık.Sonra hızlıca evden çıktık.Hava güzeldi.Yine yürümeye karar verdik.Binadan çıkar çıkmaz kimi görelim,gıcık Gamze' yi burada ne işi vardı acaba.Sonradan öğrendik ki bizim sitenin C blokunda oturuyormuş.Yeni taşınmışlar.Ayyy ne kötü Gamze ile aynı sitede oturmak. Her gün onun yüzünü görmek.Biz onu fark etmemiş gibi davrandık.Ama cooook geçti.Bizi fark etmişti bile. Biraz konuştuk.Sonra Alya' nın kolunu cimcikledim ne demek istediğimi anladı.Ve konuşmayı bırakıp yürümeye başladık.4,5dk yürüdükten sonra yanımıza bir araba yaklaştı ve durdu. İlk önce bir şey olmaz dedik yürüdük.İkimizinde kolundan birileri tutu.İkimizde cooook korkmuştuk.Birbirimize baktik . İkimizinde yüzü kıpkırmızıydı.