De reüni

11 1 0
                                    

- volgende week -
Louis POV
Ik reed met Liam en Niall naar Schiphol om de jongens op te halen want als die 4 een taxi moeten nemen zijn ze over een week nog niet aangekomen. Eenmaal aangekomen bij Schiphol, parkeerde ik de auto en liepen we naar de ingang. " naar welke gate moeten we Niall ? " vroeg Liam, Niall is beter bevriend met hun dan de rest dus die had de jongens geappt. " uh ff kijken..gate 6 " zei Niall, " okee dus, rechtdoor en dan de 2e rechts "  zei Liam en we liepen naar de gate. 10 minuutjes later kwam het vliegtuigz aan.

Ashton POV
Ein-de-lijk waren we aangekomen op Schiphol, ik was kapot, ik snap niet hoe Michael nog zo hyper kan zijn na 24 uur onderweg te zijn en dan heeft hij ook als enige niet geslapen. We liepen door de gate en zagen Niall, Liam en Louis al staan, we liepen op ze af en gaven ze een knuffel. Samen met de jongens wachtte we op onze bagage en liepen daarna naar de uitgang. " past alle bagage wel in de auto ? " vroeg Calum toen we op de parkeerplaats liepen " ja joh makkelijk " zei Louis terwijl hij de sleutels pakte en liep naar een zwart busje met geblindeerde ramen. Liam opende de achterportieren en pleurde onze bagage erin. " is het ver rijden ? Ben kapot " vroeg Luke " nah valt mee, half uurtje ongv " antwoordde Niall, Luke knikte en we stapte het busje in.

- Half uur later -

Annebelle POV
Ik zat op de bank met Kim tv te kijken. En Jill stond bij het raam gespannen te wachten. Ik zuchtte en zei zacht " het lijkt hier wel een hotel ". De bel ging en Kim stond met een vaart op en rende naar de deur. Ze deed de deur open en begon nerveus te lachen en gaf de jongens een knuffel. "Zou ik helpen met de bagage ?"
Voordat iemand kon antwoorden hielp ze al mee.
Ze brachten de spullen naar boven, ik zuchtten en keek gewoon verder naar de tv .

Luke POV
We brachten de spullen naar boven en liepen weer naar de woonkamer en gingen aan de eettafel zitten, met Niall en Louis. Harry kwam gelijk naar ons toe en vroeg ons of we wat te drinken wilde " jaa is goed doe maar koffie " zei ik, de andere wilde ook koffie dus dat kwam goed uit. Even later kwamen er 2 meisjes de kamer binnen eentje had roodachtig haar, een high waisted skinny jeans en een crop top aan de andere had licht bruin haar met highlights en een zwart gescheurde skinny jeans, een shirt van guns 'n roses en witte nikes gelijk vielen mn ogen op het laatste meisje. Ze liepen naar ons toe en stelde zich voor, het meisje met rood haar heette Jill en de andere heette Kim, het meisje waar me ogen gelijk al op vielen toen ze de deur open deed. Kim gaf me een knuffel en een hand en even bleef de tijd stil staan... " uhm hallo ? Mag ik misschien mn hand terug ? " lachte Kim " oh uh ja sorry " zei ik en liet snel haar hand los, in me oog hoeken zag ik Ashton en Calum glimlachen tja die wisten natuurlijk al hoelaat het was. En toen bedacht ik me dat Liam vertelde dat hij met Kim had... Gewoon vergeten dacht ik bij mezelf.
Toen we onze koffie ophadden, praatte we nog wat bij met Niall en Louis en gingen daarna naar boven omdat we alle 4 dood op waren van de reis, " ik zal even jullie bedden opmaken, als jullie willen douchen kan dat gewoon " zei Harry en ik zei gelijk dat ik wilde douche, pakte wat kleding uit me koffer en ging douchen. Nadat ik klaar was met douchen klopte er iemand op de deur, snel deed ik mn boxer aan " kom maar " zei ik en ik deed de deur van het slot af, het was Kim.. " oh uh uhm sorry ik wilde alleen even me borstel pakken " zei ze en werd rood " geeft niks hoor haha kan ik misschien die borstel even lenen ? Die van mij ligt nog in me koffer " vroeg ik terwijl ik me haar afdroogde " oh ja sure " zei Kim en gaf me de borstel, in de spiegel zag ik Kim kijken en glimlachte, ik deed me haar een beetje in model en gaf de borstel terug " thanks " zei ik en gaf dr een knipoog, ze lachte en liep weer de badkamer uit. Ik kleedde me aan en ging in me nieuwe bed liggen, ik dacht nog een tijdje na over van alles en nog wat en viel daarna al vrij snel in slaap.

Heyhey,
Hoe vonden jullie hoofdstuk 2 ?
Vinden jullie dat Kim beter is met Liam of past Luke beter bij haar ?

Lots of love,
A,K & D

life with boys 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu