+Ana çay süzüm sene ?
- Yox quzum gel yemeyini ye , sonra de görüm bu gün ne edeceksen?
+ Yaxşı . Geldim.Feride ... Feride... (Qapı yerinden az qala çıxacaqmış kimi döyülür) . 100% Şemistandı .
-He qizim özüdü ki var.
+Nolub Şemistan ?
Feride gelende senin hemişe xeyalını qurduğun kiçik kitab evi etmek istediyin obyekti boşaldirlar . Belke gedek danışaq?
+ (gözlerini ağardaraq) Yoxe Şemsi ne xeyal ne obyekt deyesen deli olmusan?
-Qizim sen niye demirsen bunu ? Düzüb qoşub birteher açardiq . Boşuna gözünü ağartma.
+Ana sen inandin? Şemsi gel yemek ye . Başqada tek kelme etme. Onsuzda Zeyneb yeterince esebleşdirib.
- aaaa niye o qizdan heç xoşum gelmirde 😡 uzaq dur ondan.
+ Şemsi !
- Yaxşı esebleşme , sene inaniram.
+Ana ne xeyala daldin gel otur , sohbet edek .
- Hıı ( Özünden xebersiz bu sesi çıxartsada , üreyinde bu şemsi nece yaxwi uwaqdir hem ailenin tek uwagidi , ozude iwleyir Anasi Mehriban da ele adi kimi mehribandi , atasi desen agzinda dili yoxdu. Eh goren Ferideni isteyer mi? isteseydi vererdim hem gozumun qabaginda olardi , hem de elimde boyumus uwaqdi)
+ Ana , Ana .
- dik atildi ay can menim quzum .
+ Biz şemsi ile çixdiq .
- Yaxwi quzum . Şemsi oğlum qizim sene emanet ( bu baxiwlar sanki şemsini daha da üreklendirmişdi)
- Narahat olma anacan ..
+ He siz mehriban olun men getdim ( yariküskün şekilde)
- Artiğ ne vaxtdir duwunurem Feride. İşleyirem de , bilmirem ne deyim .
+ Ne menada ( tez ve iri addimlarla irelileyir)
- Deyirem belke dayanasan , keleyim kesildi axi.
+ Senin o qarinla daha cox keleyin kesilecek 😃
- mmmm. ( yox indi demeyim , idmana zada gedim . Melum oldu ki , qarinli olsam meni redd edecek)
+ Zibile qalsin !
-Noldu?
+ bes boşaltmişdilar ?
- he de gömürsen bomboşdu
+ Ama yene kiminse gözü varmiş . Saq salamat isletsin...
(Ümidini itirmiş halda yaxindaki parkin en birinci oturacaginda oturaraq , yerdeki daşlari inceliyir ve onlarin arasindan çixan otlara baxir . Düşünürdü...)
YOU ARE READING
Bir Gecə
RomanceBəzən bir mesaj , heyatınızı bir gecədə dəyişər . Təxmini bir il öncə məndə də belə oldu...