+ Ne ? Ne olub?
-( gözlerini qaçiraraq) heç , heçne ...
+ De Şemsi nese sozlu adama oxwayirsan ..
- eslinde he , sualim var . Ama seni de incitmek istemirem (
+ (elini ovuc içlerine aldi) Şemsi biz bu dunyada yeni bawlangic yaratmaga caliwiriq ve isteyirem bu bawlangic yalansiz olsun yoxsa bu bawlangicin bir sonu olacaq ve o sonda ya sen ya da men olmayacam . indi ise denen..
- Seherki söhbet .. aciglandin ama ..
+ bunun sene deyecekdim ( ama unutdum sonra kefimizi pozmaq istemedim . Bilmirem yazan kimdi necidi .. sadece yazdi bir gece ... men de tam olaraq bilmedim aciladim tebii ki , bir muddet kecdi , yene yazdi . Dunen de zeng eledi .(sozu kesildi Şemsi qiwqiraraq)
- Sen tanimadigin birine nece nomre vere bilersen? Sen hec bilirsen neler ola biler ? Senin aglin iwliyir?
+ Şemsi ? Bu ne cumlelerdi ? Men ona nomre verdiyimi dedim ? Neyse ... Bagiwla ama mene bele kobud cumleler deyen insanla men 1 omur kecire bilmerem ! Sağol !
- Feri....dee ( offf bir qiza qulaq as da , her weyi mehv etdim )--------
Qizim ne olub bele? niye aglayirsan?
Qizim ? Qizim ? Feridem ?
+ Hec ne anam bir az tek burax xahiw edirem .
Yaxwi menim quzum . Seslenersen bir wey lazim olsa.
+ yaxwi
Birden yene telefonuna zeng gelir . Yene o'du . Goturur telefonu ve sadece dinleyir .
- Salam sesini sevdiyim . Sesini cixart ewidim . Cox darixmiwam.
+ ne isteyirsen? kimsen? Redd ol heyatimnan ? Şizofrensen? Yoxsa bawqa bir rahatsizligin var? Mehv eledin xowbextliyimi . Redd ol ewitdin?
- men .. men uzr isteyirem . Cox cox uzr isteyirem ... (sesinde qirginlig var idi)
+ Telefonu kenara qoyur ve aglayir. Allahim bagiwla . Tanimadigim birine bele dememeliydim . Offf ....
Telefonuna bir mesaj gelir. Ve mesajda "Bagiwla xahiw edirem , men yatag xestesiyem , geze bilmirem . Seni coxdan izleyirdim . Adinin Feride oldugunu da bilirdim . Cunki seni her gun gorurem . Hec vaxt mene fikir vermemisen men senin en yaxininda olmuwam . Bir defe yagiw yaganda gozlerimin icine baxdin , o da yolda eve qacarken elil arabasina deydin bilmeden defelerce nece oldugumu soruwdun , yaxwiyam eve get dedim . O gun en xow gunum idi . İstemezdim bele olsun ... heyatinda kicik sirr kimi qalmaq isteyerdim , tanima bilme ama meni cox sev isteyerdim . Qismet deyilmiw . Pencereden bax seninle vidalawim çünki bu gün gedirem burdan ...
Feride tez pencereye qaçir . A a a sen .. Axi bu nece ola biler . Bir deqiqe gozle .. hara gedirsen ? Gedir .. getdi !
(Qapi döyülür) Buyur şemsi .
- Yene Salam Ana . Feride evde ?
Ne lazim idi? Feride indi seninle olmaliydi , ama eve agliyaraq geldi.
- bilirem . Gore bilerem onu ?
Elbetdeki , yox!
+ ana kimdi gelen ? Şemsi? Ne iwin var burda ?
- daniwaq qurbanoldugum . Ne olar .
+ sen mene inanma ustelik kobudlaw . Menim seninle daniwacaq sozum bitdi !
- bax qelet eledim , bawimi dawdan -dawa vurdum !
+ ne deyeceksen de!
- getme , nolar. Sen ozun bilersen . Men sene guvenirem. Hamisi da olasi weylerdi. Nomre vermisen ? Yeqin mesleheti bu imiw .
+ nomre vermemiwdim . Facebook mesengerden yigmiwdi . Ama bu gun verecem nomremi.
- he... mene eseblewib verirsen?
+ yox . O bilirsen kimdi? Al mesajlawmani oxu ... kimliyini deyim.
- 6 deqiqedir oxuyuram ama hele bilmedim kimdi . Kimdiki ?
+ Men onun heyatini hekaye kimi , yazacaqdim yadindadir ? Yanginda anasini itirdi , ozu ise qorxudan hem ayaglari tutuldu , ustelik xerceng xestesi oldugunu oyrendiler . Hekimler de omrune 2 ay qaldigi deyildi .
- he. He ceyhun? Oglani taniyiram .
+ bax odur . indi men ona nece deyim ki , senin heyatinla yaxindan maraqlanmiwam hekaye yazacam .
- can feridem , mence onun ozune de ozu daniwsin heyatini hem sen de rahat nese cixara bilersen ortaya .
+ mencede , icaze alim . Mene yarawmaz ...
YOU ARE READING
Bir Gecə
RomanceBəzən bir mesaj , heyatınızı bir gecədə dəyişər . Təxmini bir il öncə məndə də belə oldu...