Ağlini qarişdiran insan

34 7 0
                                    

Feride eve geldi ve çarpayisina uzanib , tavana asdigi atasinin wekline baxdi . Cox sevirdi atasini , hergun ona baxaraq yatmaga aliwmiwdi. Birden telefonuna mesaj geldi . Heyecanla yeqin Semsidir - Deye telefona baxdi .
-Salam
+Salam . Taniwiq? (Eh wemsi hardasan?)
-Tanimadin? Qafar men
+ he kecen defe yazan oglan. ( online oldu goresen yazacaq Shemsi mene ?)
- necesen? Hec itirib axtarmirsan?
+ele daniwirsan ki ele bil illerdi taniyirsan. Seni itirmek isterdim tapmaqnan da maraqlanmiram )
-cox qiricisan.
+ uzr isteyirem ama hal hazirda mewqulam .
- yaxwi sagol ! ( goruldu)

+Semsi onlinedi ama yazmir. Yeqin pewman olub . Ya da bextini sinayirdi. Neyse yatim ,onszda bow bow vaxtim gedir.

Gecenin bir yarisi telefondan zeng gelir , yari ayiq wekilde Feride :
+ Alo kimsen gece gece?
- yatmisan?
+kimsen ?
- menem Qafar. Tanimadin?
+ ne istiyirsen yene ?
-sesinin tonunu ewitmek istedim
+ ewitdin ? Sagol!
- bu sesi unutmaq olmayacaq
+ mene maraqli deyil
- niye bele kobudsan?
+ gecenin yarisi meni yuxudan oyadirsan hele bir niye kobudsan deyirsen?
- bir az daniwaq xahiw
+ offfff
- (duud dudd ) alo alo . Aa qara siyahiya atdi :( nomresini de bilmirem . Ne edecem?
+ (yataginda o teref bu terefe firlanir , artiq aglini qariwdirmiwdi ) Qafar hec tanimiram bele , niye zeng etsin gece ozde hemde mene . O boyda gozel qizlar wekillerini qoyub. Menim neye oxwadigimi bele bilmir . Maraqli. Ehh cox da bawimi bununla yormuyum . Wemsiye baxim -- online ... Bu uwaq yatmir? Kimnen daniwir bu vaxti ? Goresen yazim ? Yox ! En yaxwisi bow verim , cixim . Yarim qalan hekayemi tamamlayim belke ? Ona da heves yoxdur . Niye beleyem? Eyvana cixim derin bir nefes alim . Belke duzeldim.

+ (gozlerine inana bilmir) Semsi?
- Feride sen niye bu eyvana cixmirsan ? Bir azda gec cixsaydin donacagdim ..
+ ne iwin var ? Burada ?
-gozle ... (Elindeki aliwqani yere atir)
Birden etraf iwiqlanir ve yere yazilir "Seni Sevirem"
+ deli bu nedi ? Qonwular gorur !
- gorsun , bilsin , duysun hetta oxusun 😃
+ bes sen ne bildin men raziyam?
- Agillim gedende telefonun ekranindan uz ifadeni gorurdum 😘
+ he demeli senin bele iwlerinde var?,
- deyesen ilk davamizi bawladiriq . Ve men qacdim 😘 Seni Sevirem.
+Goz..Le deyecekdim artiq getdi.
Axi Qafari deyecekdim sene ( ehhh . Men niye qafarin izahini verirem kimdi axi o ? Oz - ozune ortaya duwub . Bilmirem eslinde (

Feride qizim deli olmusan oz ozuve daniwirsan ? Yatda saat gor necedir ? ( Halal olsun wemsi ogluma , lap ureyimnen oldu)

+ Ne yaxwi mama ewitmiyib , yatim . Ewitse Ayibdi (

Bir GecəWhere stories live. Discover now