Şemsinin etirafi

39 6 0
                                    

- (yaxınlaşdı ve elini tutdu uzun muddet gozlerine baxdi ... Kirpiklerinin sayi , gozunun reng calarlarini diqqetle inceleyir daniwmaga hardan bawlayacagini bilmirdi) men duwunurdum ki , bele caresiz cixmayim qarwina . Demeyecekdim . Feride men senin indiye qeder uzune bele baxa bilmemiwem yaxindan , cox yaxindan.
+ Şemsi men bawa duwdum seni tek kelime bele etme xahiw axi..
- Sus .. Nolar sus.. ne olur olsun deyim . Qarwi cixma , sonra istesen gedersen istesen qalarsan istesen bu ani silerik.
+ ( uzun bir sessizliye başladi , gozunu ayaqqabi uclarina dikdi ve ureyinde Allahim nolar bunu bize eleme , men onsuz yawiya bilmerem dostum olsun canim olsun , sevgilim olmasin . Sevgiler xeyanetle bitir , nifretle bitir bunu bize eleme ALlahim )
- (bu sirada ) bilmirem nece bawlamaq lazimdir . Bilmirem ne deyim . Sozlerimin bawladigi bitdiyi yeri bele bilmirem. Ama bir onu bilirem Menimle ol nece olur olsun yalansiz dolansiz . Ama bilim ki , sen menimsen . Ne vaxt istesen onda aile quraq . Ne istesen onu ele . Ama sen mene aid ol . Men bu iwlerde yaxwi deyilem siradan sozlerdi bilirem . Ama siradan bir heyatimiz olmaya biler . Ne deyirsen ?
+ ( susur)
- Susma qurbanoldugum susma ..
+ belke besdir . Baglayaq bu sohbeti. olmamiw kimi davranaq .
- xahiwim olacaq
+ buyur
- goz qapaqlarindan ope bilerem ?
+ (gözlerini yumur)
+(birden sixildigini hiss edir)
- bagiwla bu artiq idi bilirem (
Ama ozumu saxlaya bilmedim . Sadece qucaqladim . Bagiwla . (Oldugu yerden suretli addimlarla uzaqlawir)
+ (Feride hele de bedenine kecmiw istiliyin tesirindedi , gulerek ) Delim - dedi.

Bir GecəWhere stories live. Discover now