Eram atat de concentrata in aranjarea hainelor incat nu mi-am dat seama ca Drake a intrat in camera. Incerca sa ma intimideze cu zambetul lui, se uita atat de insistent la mine.
- Ma poti lasa singura cinci minute?
- Nu.
- Te rog.
- Acum vorbim si frumos.
- Da.
- Nu te las singura nici cinci minute.
- De ce?
- Pentru ca vreau sa te privesc.
- Bine.
Am continuat sa imi aranjez hainele fara sa il mai bag in seama, dar ma deranja ca ii simteam privirea asupra mea. Deveneam incordata. Incepe sa se plimbe prin camera de nebun si ma ametea de cap.
- Vrei sa te opresti din plimbat?
- De ce?
- Mai ametit.
- Lasa asta. Vin-o la mine.
- Ce vrei ?
- Sa te tin in brate.
- Aia crezi tu. Dute tine pe alta in brate.
- Nu vreau, eu vreau sa te tin pe tine.
- N-ai sa vezi.
- Bine.Esti atat de incapatanata.
- Stiu. Seman pe tine.
M-am tras din imbratisarea lui si am coborat la bucatarie sa fac ceva de mancare, ma durea stomacul de la atatea emotii si foame. Vroiam al naibii de mult sa il tin in brate sa il sarut dar ceva nu ma lasa. Nu vroiam sa mai cad de fraiera in fata lui inca odata.Chiar daca sunt sotia lui. Am inceput sa scot oalele din dulap si tot ce mai gaseam pentru a face de mancare. Ma simteam atat de bine in bucatarie singura fara ca el sa ma deranjeze. Cateva minute singura si de putina liniste erau atat de bine.
- Ce gatesti?
- Mancare.
Cand credeam ca nu va venit sa ma deranjeze a aparut. Omul asta e ca un ghimpe in coasta. Oriunde m-as duce el este dupa mine. Vreau doar un moment de liniste si pace fara el. Cer prea mult ?
- Serios. Ce fel de mancare?
- Cartofi, cu care si sos.
- Bun.
- Da, doar pentru mine.
- Si pentru mine.
- Fa-ti singur.
- Amanda, hai sa terminam cu asta. Stai jos si asculta-ma.
- Bine.
- Stiu ca am fost un prost acum cativa ani, stiu ca te-am inselat de nenumarate ori.
- Chiar si in ziua nuntii.
- Lasa-ma sa termin. Plecarea ta m-a facut sa realizez ca tu esti ceea ce imi doresc, ca tu esti unica femeie care ma poate face fericit. Unica femeie ce imi poate darui ceea ce imi doresc cu adevarat. Esti cea mai minunata femeie pe care am cunoscuto vreodata, esti tot ce mi-am dorit. Te iubesc al naibii de mult si nu vreau sa te mai pierd vreodata.
- Acum daca ai terminat terog lasa-ma sa fac mancarea.
- Bine.
Eram atat de bulversata de ceea ce mi-a spus. Si eu il iubeam la fel demult, si eu imi doream ceea ce si el isi doreste. Suntem suflete pereche, sot si sotie. Vreau sa ne impacam dar frica ca ma va insela din nou nu ma lasa. Am aruncat tot ce aveam din mana si am plecat sa il caut in casa.
Am cautat in toata casa dar nimic. Unde s-ar fi putut ascunde omul asta. Am iesit afara si l-am vazut cum se indrepta spre lac. Am fugit dupa el.
- Drake. Nimic. Drake.
- Da?
- Oprestete putin.
- Ce este.
Atunci am sarit in bratele lui si l-am sarutat.
- Si eu vreau sa fim din nou impreuna. Inca te iubesc babuinule. Esti unicul barbat ce ma face fericita s nu vreau sa te mai pierd vreodata.
- Te iubesc Amanda, m-a luat in brate si m-a invartit.
- Si eu te iubesc.
Ne tineam de mana in timp ce ne indreptat spre cabana. Cand intram in casa vedem ca totul e distrus. Cine ar fi putut face asta in doar cinci minute cat am fost afara.
Din bucatarie venea un miros de gaz, camera noastra era facuta vraiste. Nimic nu mai era la locul lui. Eram atat de nedumerita de cine ar putea fi. Nu am mai avut tangente cu nimeni de ani de zile. Am inaintat spre sufragerie, acolo pe canapea statea o persoana pe care nu o mai vazusem de multi ani.
CITEȘTI
Stapana vampirilor 2
VampiroIntoarcerea Amandei il va marca pe Drake, pe care il va face sa regrete tot ce i-a facut.