YASAK

58 3 4
                                    

Bölüm şarkısı: Lana Del Rey- High By The Beach (multimedia'da var.)

Bu bölümü @inocan123 ve 23barssahin23 adlı okuyucularıma adıyorum.

28.03.2016

Hızlı bir şekilde arabayı sürerek, eve vardım. Kapıyı anahtarla açıp, Arya'ya seslendim. Cevap veren olmayınca, meraklanıp odasının kapısından içeri baktım.

Uyuduğunu gördüğümde; paranoyak olduğumu düşünerek odadan dışarı çıkıp, mutfağa girdim. Bardağa soğuk su doldurup içerken hala aklımda kimin canının yandığı yani kanlı bıçağın kurbanı vardı.

Sakin olmaya çalışarak üst kata çıkıp, odama girdim. Üstümü değiştirip, yatağıma uzandım. Beynimdeki düşünceleri duymamak için yüksek sesli bir müzik açtım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

...

29.03.2016

Dün geceki yağmura rağmen, sabah güneş ışıklarının gözlerimi rahatsız etmesiyle uyandım. Hep böyle olur zaten her yağmurun ardından, içimizi ısıtan sıcacık bir Güneş doğar.

Duvarda ki saatin 10.00'ı gösterdiğini gördüğümde, yavaşça yatağımdan kalktım, banyoya girip elimi yüzümü yıkadım ve aşağıya indim. Arya henüz uyanmamıştı, odasının kapısı kapalıydı. Mutfağa girip kahvaltı hazırladım.

İşim bittiğinde Arya'nın odasına girdim, hala uyuyordu. Perdeleri açtım ve:
-"Sabah oldu kalk artık." Diyerek Arya'ya seslendim.

Uykulu bir ses tonuyla:
-"5 dakika daha ne olur..." dediğinde; gülmemek için kendimi zor tutup, ciddi bir şekilde:

-"Ya kalkarsın ya da kahvaltı yapamazsın." Dedim ve mutfağa geri gittim.

Biraz zaman sonra gelip masaya oturdu. Canlılıktan yoksun bir sesle:
-"Günaydın." Dedi.

Cevap verme gereği duymadan yemeğimi yedim ve kalktım. Odama çıkıp üzerime, siyah yüksek bel bir pantolon ve beyaz sade bir tişört giydim. Kanlı bıçağı bir kutuya yerleştirip Arya'nın görmemesi için çantama koydum. Aşağıya indiğimde masayı topluyordu.

-"Bugün işlerim var evde olmayacağım, sana kredi kartı vereceğim. Sende evde durma çık biraz hava al, mağazaları gez. Kıyafetin hiç yok çekinmeden istediğini al yoksa işim olmadığı birgün benimle alışverişe gidersin ve emin ol pişman olursun, çünkü alışveriş yaparken kendimi kaybediyorum." Dedim ve güldüm.

-"Gerek yok gerçekten, ben evde dururum." Dedi.

-"Tamam, beraber gideriz." Dedim.

-"Gidicem ben ya havada alırım biraz." Dediğinde gülümsedim.

Kredi kartını verip, şifreyi söyledim. Sonra dışarı çıkıp, arabama bindim. Hızlı bir şekilde sürdüğümden, kısa zamanda büroya vardım.

Neredeyse hangi parkenin ses çıkarttığını bile ezbere bildiğim bürodan, içeri girdim.

Avukatımın odasına girmeden önce kapıyı çaldım. İçeri çağırdığını duyduğumda, siyah renklerin hakim olduğu, Güneş ışığı almadığı için kasvetli bir görüntüsü olan odaya girdim.

-"Hoşgeldin Hayal." Dedi avukatım sevecen bir ses tonuyla.

-"Hoşbulduk." Dedim ve gülümsedim, daha sonra çantamdan kutuyu çıkartıp avukatıma uzattım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 03, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÖLGEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin