Trecuse deja o lună de când n-am mai vorbit cu Caius . Îi vedeam poveștile pe Snapchat și-i dădeam like-uri la poze , dar nu-i scriam .
M-a deranjat mult mesaju' acela. Mă simțeam ca o cârpă folosită și cel mai rău e că-l vedeam mereu cu Almira . Mă privea de fiecare dată când o săruta , ca și cum mi-ar face-n ciudă.
Toată gașca știa de probleme în „paradis " dintre mine și Caius și Iza și Tom. Din cauza asta nu puteam sta undeva , reuniți....iar pentru mine și Iza gașca era a doua familie ....
Will oprește în fața blocului lui Iza .
-Mulțumesc Will și te rog iartă-mă Tom că te-am cărat după mine .....a și mersi de poză.
- Cu drag Abby , zice Will.
- Nu-i nimic , stai liniștită și oricând , zice el zâmbindu-mi .Mă dau jos din mașină și intru în bloc, urcând în apartamentu' Izei. Deschid ușa și-o aud pe Elizabeth cum cânta la dus Florin Salam- „Constantine , Constantine ".
Mă duc în camera ei și văd un mesaj pe Snapchat ....de la ....Caius : „Sexy" , îmi zice el . În mașină am făcut o poză cu Tom și am trimis poza la toată lista , inclusiv lui .
Dorind să par încă suparată îi raspund : „!?"
„Faină poza , glumeam doar" îmi zice el .
„Caius , am trimis poza la toată lista"
„Știu asta , dar nu trebuie să fi rea "Îi văd mesaju' și de ciuda nu -i raspund , dar el completează : „ Știu că te-am rănit , dar nu mi-am bătut joc de tine. Am fost un om rău , dar nu mi-am bătut joc de tine ... Crede-mă . Tot ce-ți cer e să mă ierți ....te rog."
„Pa Caius ! "
„Te rog Abby , iartă-mă"De nervi îmi închid netu' și încep să citesc „After". Mai bine zis am început s-o răsfoiesct , deorece știam cartea pe derost .
CITEȘTI
Iertarea ... fiica Dragostei!!!
RomanceÎi poți uita trecutu' , și să-l ierți , doar pentru că ști că nu există viitor fără el ?