Timpu' a trecut și vacanța de iarnă a venit . Gașca a hotărât să mergem la Sinaia . Noroc că părinții lui Will și Steve aveau cabana la Sinaia , așa că aveam cazare pe gratis.
- Sper că n-ați uitat nimic .
- Nu Will , n-am uitat nimic . Pornește odată mașina , îi zic eu încercând să par trează la 3 dimineața .Ideea asta de a pleca în toiu' nopți era tot a celor 2 verișori . Copii nebuni !!!!
Eram cu doua mașini , cu a lui Will și a lui Steve . La Will eram eu , Iza , Anne , Kara și Molly , iar la Steve erau Tom , Caius și Marck .
Drumu' a durat 4 ore . Marea surpriză a fost că dralăguța cabană era la mama naibi ; așa că eram doar noi și Dumnezeu.
Ne dăm jos din mașină , iar băieti aduc bagajele în timp ce noi , fetele, verificăm noua noatră casă.
- Ok copii, astea-s ultimele bagaje , zice Will cu 2 valize roșii.
- Bine , zic eu . Veniți toți aici și hai să discutam . Se așează toți în juru' șemineului , iar eu scot o mapă din spatele geamantanului meu . În cabană sunt 5 dormitoare : una cu un pat de două persoane , având și baie personală , camera I , două cu două paturi separate , acestea împărțind o baie comună , camerele II și III , iar două cu un singur pat și aceasta împărțind o baie comună , camerele IV și V . M-am gândit ca eu si Iza să luam camera I , Kara și Anne camera II , Steve și Will camera III , Marck și Molly camera IV , iar Caius și Tom camera V . Îi ok??
- Da , sigur ! au zis ei.
- Atunci sus și despachetarea , le ordon eu .Se ridică cu toții și pleaca în camere cu geamantanele . Eu și Iza am terminat repede de despachetat , iar când ies pe hol să merg să vorbesc cu Anne , aud cum toată lumea sforăie ,așa că mă bag și eu și Iza la somn .
Zilele au trecut și a venit Crăciunul . Cadourile erau de tot felu' , dar imediat ne-am plictisit așa că am început să ne jucăm adevar și provocare . Eu am început provocându-l pe Tom .
- Tom .....te provoc să rămâi doar în boxeri și să faci îngerași în zăpadă .Tom repede se dezbracă și rămâne doar în boxeri . Avea abdomenu' foarte bine lucrat și am observat că Iza era cu limba pe afară .
- Iza , gura-nchisă că intră musca , îi șoptesc eu .
- Nu există muște iarna , îmi reproșează ea chicotind .Tom observă acest chicotit și-i face ci ochiu' , ea roșind imediat .După ce Tom vine de afară cu un strat subțire de apă pe el , încep provocările banale. La un moment dat Steve , Marck , Molly , Kara și Anne s-au retras , iar eu, Caius , Tom și Iza , am mers la noi în cameră .
- Abby , zice Caius .
- Da ! zic eu . Mătrage de mână prin toată camera până ce ieșim din ea .
- Aș vrea să fim doar noi doi . Aș vrea să vorbim , să povestim ....serios. Almira e în Austria și nu pot vorbi cu ea ....
- Mda ...mereu pe locu' doi , zic eu deja nervoasă.
-Abby .....,se apropie de mine și-mi pune câteva șuvițe rebele după urechia dreaptă . Deja simțeam cum creieru' nu mai gândea limpede și hormoni pun stăpânire pe mine . Ști că nu ești pe locu' doi , nu ?
- Ba da ....sunt , zic eu dându-mă mai în spate cu un pas pentru a nu-i mai simți căldura ce o emana.
- Ba nu ești , așa că termină !
- Bine , zic eu sarcastică și intru în cameră , el urmându-mă.
- Baieți afara , zice Iza băgându-se sub pătura .
- Hai mă Iza ... , îi reproșez eu lingușindu-mă .
- Dormi la mine ? îmi șoptește Caius la ureche , cuprinzându-mi stomacu' cu mâinile.
- Aș vrea eu , dar ce facem cu Tom??
- Tom , dormi pe canapea , îi zice Caius amorezatului .
- Bine ....., zice el nu prea bucuros de vestea primită. Iza îi mai cald sub pătură ?
- Da ! zice ea .
- Ai tot ce-ți trebuie ??
- Da !
- Sigur n-ai nevoie de nimic ?
- Sunt aici de ceva timp ,deci NU!!
- ....păi ziceam și eu .....ca de exemplu perne , pături .....se apleacă și-și trece gura peste a ei ....de mine .El o sărută , blând , atingându-i mai întâi varfu' limbii , apoi unindu-și gurile . Dupa ceva timp , Iza întrerupe sărutu' .
- Cu un sărut nu ești iertat ! îi zice ea chicotind
- Dar măcar mă lași să dorm aici și nu pe canapea ??
- Desigur ,îi zice Iza .
- Ok , noi vă lasăm . Noapte bună ! le zic eu ieșind din cameră , fiind trasă de Caius .Închid ușa și pornesc spre camera V . Era camera de la capătu' holului cu ușa de culaore a cireșului . O deschid și observ patu' în care cei doi „îndrăgostiți” și-au împărțind amarurile. După care îl văd pe Caius mergând la ușa pentru a o încuia , apoi începe a-și scoate hainele , rămând doar în boxeri .
-Îmi poți purta tricou' , dacă vrei , zice el cu un rânjet pe față în timp ce se bagă sub pătură.
- Ok , zic eu încercând să nu arăt cât de bucuroasă eram . Îi iau tricou' și mă duc la baie pentru a mă schimba . Cum arăt ??? îl întreb eu când ies . Purtam un tricou cu sigla lui Batman în mijlocu' pieptului .
- Arăți ca Batman , doar că mai sexy , zice el cu o voce răgușită .Mă simțeam bine că el cosidera că am un corp sexy ; adică nu că n-aș fi sexy , dar Caius nu prea-mi făcea complimente .
Mă duc lângă el sub patură , iar el îmi zice :
- Vino-ncoace , trăgându-mă la pieptu' lui . Îi zâmbesc și încep ai contura fiecare crangă de pe abdomen . El îmi analizează fiecare mișcare ,și începe să mă sărute pe gât , pe lobu' urechi până ce ajunge la buze . Ma urc pe el ușor , fără a desprinde sărutu' . Mă eplorează blând , lent , cu atenție , înainte de a-mi mușca buza de jos , rupându-mi pielița de pe ea. Gem puțin , el dându-și seama de lichidu' cald și sărat ce-i pătrunse-n gură.
- Abby , ești bine?? zice el dându-și calu' pe spate și lipindu' de tablia patului , privindu-mă cu îngrijorare .
- Da , staiiniștit ...e doar puțin sânge .Îmi zâmbește , luându-mi capu' în palme și pupându-mi fruntea .
- Caius , ce fel de viață ai ? îl întreb dându-mă jos din poala lui și și punându-mi capu' pe pieptu' lui .
- Păi , mama a murit când avem 5 ani , tata a dat în alcool de atunci și nu prea mai știu de el, iar pe mine m-a crescut bunica mea .
- ...aaa scuze ...n-am știut , zic eu cu o voce îngrijorată .
- Nu-i nimic ...., zice el zâmbindu-mi blând .
- Și cum a fost viața ta după moartea mamei tale ?
- Păi mama mi-a lăsat moștenire toată averea ; mama era judecătoare și știa că va muri de mult , avea cancer la plămâni și așa că și-a trecut toata averea , în testament pe numele meu ......și bunica mea m-a crescut cum a știut ea mai bine .
- A.....și înainte de Almira cum erai ??
- Futagiu ....adică nu-mi făceam de cap cu orice fată , dar mergeam mult la petreceri și așa am cunoscut multe fete , printre care și Almira .
- Adică ți-ai făcut de cap cu *Ușa de biserică*?
- Nu , zice el începând să râdă ....nu
m-a lăsat .
- Ioi .....,zic eu râzând si eu ....dar de când ești cu ea ?
- Din seara cu accidentu' lui Jeff.La auzu' acestot cuvinte m-am făcut albă la față . În aceea seara Sabrina a rămas însărcinată .
- Ok ...zic eu . Hai la somn! Își pune bratu' în juru' taliei mele , eu simțind că am fluturași în stomac .
- Noapte bună , copil frumos.
- Somn ușor .
CITEȘTI
Iertarea ... fiica Dragostei!!!
RomanceÎi poți uita trecutu' , și să-l ierți , doar pentru că ști că nu există viitor fără el ?