Mașina lui Steve intră pe strada Kogălniceanu și se oprește la numaru' 643 . Îi mulțumesc pentru că m-a adus și mă dau jos din mașină. Îi mai zâmbesc odată și merg spre ușa de la intrare . Simțeam cum inima îmi ieșea din piept când mă gândesc că el încă o iubește .....
Deschid ușa si observ pahare sparte pe jos . Merg ce merg și-l găsesc stând pe terasa din spate și sorbind dintr-o sticlă de wisky . Merg în spatele lui și îi pun o mână pe umăr.
- Caius ...Se întoarce și mă privește cu dezgust și dispreț .
- Ce cauți aici ? Mi-ai arătat cine este ....sufăr și aia e ...pana mea.
- Caius tu nu suferi pentru ea.
- Atunci pentru cine !?! se ridică și urlă la mine .
- Suferi pentru că ai aflat așa adevăru' așa.
- De unde știi , hă?!? Nu mă cunoști !!
- Ba da ....te cunosc , zbier eu apropindu-mă de gura lui . Scoate un aer cald și plin miros de wisky .
- Abby , o iubesc ...încă o iubesc !Deja sangele îmi exploda-n vene .
- Dar ea și-a bătut joc de tine.......dacă te iubea cum o iubești tu era aici ....urlu eu , dar ști ceva .....crezi ce vrei ....eu m-am săturat . Pa , Caius ! zic eu îndreptându-ma spre ușă.
- Abby ....stai , zice el prinzându-ma de încheietură.
- Ce mai vrei ?!? îl întreb uitându-mă la cercelu' din buză, dar el îmi ridică bărbia , obligându-mă să mă uit în ochii lui căprui . Pupilele îi erau așa de dilatate din cauza alcoolului consumat , încât verdele ce-l avea în ochii nu se mai observa deloc .
- Știu că ți la mine și de aceea ești aici , dar îmi trebuie ti....Nu-l puteam lăsa să termine , așa că-mi lipesc buzele de ale lui , dar gura lui rămâne închisă.
- Sărută-mă Caius , te rog ! îl implor eu . Deja simțeam cum lacrimile îmi atacă ochii datorită dorinței lui de a iubii pe cineva doar pentru că s-a obijnuit .Își desparte buzele și-i simt limba cum intră-n gură , simțindu-i gustu' de wisky combinat cu gustu' său de mentă.
Deschid pleopele dintr-o data , simțindu-mă ușurată că a fost doar un vis . Dintr-o dată aud doua voci care se ceartă.
- Nu te las să intri ! zice Iza
- Trebuie să vorbesc cu ea , zice o voce masculină , familiară.
- Doarme !
- O aștept până se trezește .
- Nu vrea să te vadă. Ieși odata afară! zbiară ea .
- Gata cu gălăgia asta , ce-i aici circ!?
- Spunei să plece ! zice Iza arătând spre Caius .
- Ce cauți aici ?? îl întreb.
- Păi n-ai mai răspuns la mesaje așa că am venit să vorbim face to face .Trag aer în piept și zic :
- Iza , ne lași puțin te rog?
- Sigur .....dacă e ceva , ști unde mă găsești.Îi zâmbesc și ea se duce-n dormitor .
- În primu' rând , ști că face ca toți dracii când te vede și cel mai important crezi că poți veni după o lună , după ce te-ai mozolit cu aia ?!? După acel mesaj?! Înapoi la mine?!?
- Abby , m-am simțit ca dracu , dar acel mesaj era pentru a te proteja . Dacă ar fi aflat Almira , nu m-ar fi iertat .
- Altceva ?! zic eu sarcastică.
- Vreau să mă ierți. Te rog ! Jur , îmi pare rău că am fost nesimțit , dar nu vroiam să te implic în viața mea și pana mea , acum nu pot avea viață fără tine .
-Serios?! zic eu uimită.
- Da Abby ! mi-a zis el răspicat . Se apropie de mine și incepe să mă sărute dureros . Dejetele lui au coborât pe șoldurile mele , iar măinile mele l-au tras tare de păr . Îl mușc ușor de limbă și el scoate un gemăt atât de dulce , încât îi las limba sã iasă dintr-e dinți mei .Caius pentru mine era ca un drog . Daca l-am consumat în cantități mici , am ajuns depedentă de el , consumandu-l în cantități mari .
CITEȘTI
Iertarea ... fiica Dragostei!!!
RomanceÎi poți uita trecutu' , și să-l ierți , doar pentru că ști că nu există viitor fără el ?