Te iubesc !

82 3 0
                                    

Durerile mele de stomac se agravau  în fiecare zi , dând în ulcer ; ai mei ducându-mă la spital .
- Cum se simte ? Operația a ieșit bine ? o aud pe mama .
- E bine , daf trebuie să se odihnească , aud o voce masculină.

Mi-am dat seama că sunt la spital , așa că mă prefăceam că dorm pentru a ștrânge „informații”. Ușa salonului meu se închide , deschizându-se din nou după scurt timp
- Las' Abby , trecem și peste asta . Caius , poate ar trebui să intri ....zice vocea caldă ai Izei .

Aud niște pași apăsați venind spre pat , după care aud alți pași plecând și închizând ușa .
- Bună Abby , zice el atingându-mi mâna dreaptă . Știu că din vina mea ești aici și-mi pare rău . Cred că ai auzit despre Jeff și Almira....nu mă deranjează pe cât am crezut c-o să mă deranjeze , ci din potrivă ...mă bucur . Aveai dreptate : mă ascundeam după niște umbre de sentimente apuse de mult , fără a veadea sau fără a accepta ce simt cu adevărat : că TE IUBESC!! Te iubesc Abigail Scott și sunt nebun după tine , dar n-am vrut s-o recunosc , chiar dacă tu-mi știai inima mai bine ca oricine . Aș vrea să mă poți ierta pentru toate suferințele provocate . Îmi pare rău !

În acel moment îmi deschid ochii       și-mi intersectez ochii cu doi ochi căprui plini de lacrimi .
- Caius ....te iert....te voi ierta mereu pentru că știu că nu pot rezista fără tine ....uite ce pățesc dacă nu te am aproape ....și mai ales .....și eu TE IUBESC !

Atunci , își apropie gura de a mea și-l sărut . Era primul nostru sărut făcut din dragoste , pasiune și dorință. Îl iubeam și acum că și-a dat seama ce simte pentru mine mă făcea ceea mai fericită !

Iertarea ... fiica Dragostei!!!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum