-6 Bölüm- 1-

33 4 0
                                    

"Seni seviyorum kadınım" kelimeler kafamda yüzlerce kez tekrar ederken istemsizce yüzümde koca bir tebessüm oluştu.

Hissettiklerim dilime ulaşsa benimde diyeceğim tek şey "Bende seni seviyorum" olurdu. Dilimin lal olması işime yararken elimi yüzüne götürdüm sakalları ellerime değerken yanağını elime sürttü.

Şu an bi kediden farkı yoktu.İstemsizce gülümsedim.Yanağındaki elimi dudaklarına götürüp avuç içlerimi öptü.Ve derin bi nefes aldı.

" Sen bana aitsin" fisildarken söylediği söze göz devirmiştim.Al işte sen bana aitsin, malımsın yine bunlara geldi konu.Hayır az önce seviyordun da ne ara sana ait oldum ben ?.

Yinede bu anı bozmamak için sadece ona sarıldım.Masumdu şu an.Bir süre sonra Arda'dan da özür dilerdi.Yani umarım.

______________________________

Hiç bu kadar rahat ve güzel bir uyku çektiğimi hatırlamıyorum. Yanımda ki adamın yüzünü incelerken güzel uykumun nedenini de anlamış oldum.

Dün gece bana karşı hissettiklerini kendi tuhaf diliyle anlatmış olsa da anlamıştım.Her ne kadar onunla uyumam doğru olmasada sıcacık kolları arasında kendime bi liman bulmuştum. Ben nereye gidersem gideyim her zaman dönüp dolaşıp geleceğim limanımdı artık.

Fazla nazı dün gece bırakmıştım.Onun sevgisine inandım ve ona güvendim.

Bir gece de tüm düşüncelerim tekrardan değişmişti.Oysa ne kadar da kararlıydım onunla anlaşamayacağım konusunda(!)

Belimdeki elini uyanmamasına dikkat ederek yataktan kalktım. Kapının yanında ki küçük banyoda yüzümü yıkadım.Dolapları karıştırırken ağız temizleme suyunu da kullandıktan sonra banyodan çıktım. -Diş önemliydi.-

Ateş ' in yatakta heycanla bişey arayışını görünce omzumu duvara yaslayip onu izledim. Yorganı alt üst ettikten sonra etrafa bakmaya başladı. Ne arıyordu bu telaşla ? Telefonu komidinin üzerindeydi.Görmemişti  galiba.

Gözlerini aradığı şeyi bulmuşçasına bana dikti.Derin bi nefes aldıktan sonra saçlarını karıştırdı. " Ne arıyodun ? " yatağın yanına oturup kafamı ona çevirdim. " Seni" diyince bi anda gülmeye başladım ve gözlerimi devirip"Yatakta ? " dedim.

Yani tamam yatak büyüktü ama beni göremeyeceği kadar değil. En azından aramaya kalkışması.Ahh o an ki yüz ifadesi falan.Kahkahalarım çoğalırken "Seni yatakta bırakmıştım." Kahkahalarımı bastırmak isterken sesi fazla gür çıkmıştı.

Bir anda irkilirken "Sakin ol .Lavabodaydım " dedim.Yataktan kalkıp odadaki dolabı açtı . Üzerindeki t-shirtı çıkarıp yatağa attı. Heyy yüzüme geldi. Ellerimi yüzüme götürüp t-shirtı havaya kaldırdım. "Bu yaptığın hiç hoş ve komik değil" dedim.

T-shirt yüzümden çekmeseymişim iyiymiş . Karşımda bir adet çıplak Ateş görmemle yüzümü tekrar kapattım. Vay canına gerçekten mükemmeldi. Adamda zerre kusur yoktu.

Sırtında çizgiye benzer bi dövme vardı. Ne anlamı vardı bilmiyorum.Kisa bi çizginin ne kadar anlamı olabilirdi ki zaten ?

T-shirt yüzümde görmesiyle sırıtmaya başladı. Ve yüzümden t-shirtı çekti. Aslında hiç vermek istemiyordum . Çünkü fazlasıyla güzel kokuyordu.Sigarayla karışık kendi kokusuydu.

Sigara kokusundan rahatsız olmazdım.Çünkü bu seneye kadar bende kullanıyordum. Neden içtiğimi bende bilmiyordum.Sanırım hayat bana bu kadar zarar verirken biraz benimde payım olsunda boşa acı çekmiyeyim derdindeydim.

Bendeki t-shirtı aldıktan sonra dolabından bi tshirti bana verdi.
T-shirti evirip çevirip inceledim ve yüksek zekam (!) Bu t-shirtin bi erkek t-shirtı olamayacak kadar küçük olduğu kanaatine vardı. Yani bu t-shirt onun değilse kimindi küçüktü yani çünkü...

Arkadaşlar havalar bu kadar sıcakken nasıl grip oldum hiç bir bilgim yok hasta yatağımda bunu yazıyorum ama tabi bu bölümün yarısıydı diğer bölümünü de en kısa zamanda paylaşacağım ayrıca yeni bir hikayeye başladım. Henüz paylaşmayı düşünmüyorum Ateş ve Ezel en kısa zamanda muradına erdikten sonr sıra ♥Arslan'la Beren'e ♥gelecek umarım onları seversiniz hepinize iyi okumalar ♥♥♥♥

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 26, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MİNİK BEYİNLİ PRENSESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin