tek arkdasim

70 9 0
                                    

Multimedya esma

Zil çalınca herkes dağılmaya başladı, berk çıkışta seni bekliycem dedi.bakarız gibi kısa bi cevap vermiştim .Esma dışarı çıkmaya ne dersin sana okulu tanitabilirim dedi ,olabilir dedim ve çıktık.

-Burası okulun yemek hanesi.

-Ah ,ne güzel .

- Peki ,burası kantin .

-iyimis.

-Biz devam edelim

-Burasi okulun ortası mudur odasının ,öğretmenler odasının bulunduğu yer.
Burası da son olarak okulun o kocaman bahçesi şuraya oturmaya ne dersin ?
-olabilir.
Evet artik okulu az da olsa bir bölümünü taniyabilmistim .Ama hala o cocugu unutamiyordum fazla tatlı ve serseri bi tipi vardı ,ama nolursa olsun ona çoktan ilgim başlamıştı "gizemli serseri" bu isim ona çok uydu ,serseri can.

Bir yere oturmuştuk etrafımda bir suru gruplasmis tayfalar şöyle bir bakınca ve şok ,berk ve can yanlarında bir kaç kişi daha ,can ve berk arkadaslarmiydi hic tahmin etmezdim.

Bana noluyodu o çocuğa neden bu kadar ilgim başlamıştı ki anlamamistim. Zil çaldı ve içeri girdik .Esma çok iyi bi kızdı ayni zamanda cok fazla guzeldi saclari kizil ,sari ve pembe karisimlarindan olusuyordu.Ve cok havaliydi.bu okulda berkten sonra en yakın arkadaşımdi o .

Derse başladığımızda herkes dersi dinliyordu ya da dinlemiş numarasi yapıyorlardı şöyle göz ucuyla can'a bakmak istedim o da dersi dinliyordu ,az önceki can nereye kaybolmuştu acaba burada benim de dahil olduğum zengin kızlar vardı ama onlar benim gibi klasik gömlek pantolon giymiyorlardi daha açık giyiniyorlardi hem de fazlasıyla ben çok sevmezdim öyle açık giyinmeyi ,benim uzun dalgalı can'in ki gibi siyah saclarim yetiyordu bana .artik dersi dinlesem iyi olacaktı.

SERSERİM (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin