-

80 7 7
                                    

Evet babam beni aşağı çağırıyordu ,merdivenlerden indikce burnuma guzel kokular geliyordu galiba babam çok güzel yemekler yapmıştı .Babam buyrun hanımefendi deyip sandalyeyi geriye doğru çekti ,bende oturdum ve babam yemekleri koyunca hemen yemeğe başladım ,babam okul nasıl geçti dedi bende güzel ilk gunden iki tane arkadaş edindim dedim ve devam ettim .bitirdikten sonra odama çıktım ve yatağına uzandim koca bir gun farklı şekillerle bitmişti ,užun ve yoğun bir gün. can'a ilgim başlatığındân beri içimde değişik şeyler yaşıyorum ve can'in o muhteşem gizemini öğrenmeye calisicaktim ,evet bunu yapicaktim .artik uyusam iyi olurdu çünkü hem çok yorulmuştum hem de yarin erken kalkicaktim.
*****
Sabah güneş dünkü gibi parlak ve güzeldi, artık kalkıp üstümü  giyinsem  iyi olacaktı.Hemen kalkıp elimi yüzümü yikadim ve dolabima baktım acaba bugün nasıl bir uyum yapsaydim,bi dakika şu yırtık kot pantolon ve beyaz tişört gayet güzeldi ,zaten benim tarzın pantolon, gomlek,tişört falan .Neyse artik aşağıya iniyim. Babam kahvaltıyı çoktan hazırlamıştı ,mutfağa girdim ve sandalyeyi geriye doğru çekip oturdum ,babam bugün servisle gideceğim hatırlattı ,ah nasıl unuttum bugün servisle gidecektim ve servisin gelmesine 5dakika vardı .Kahvaltimi yaptim ve babamın yanagina küçük bir öpücük kondurup disariya servisi beklemeye çıktım. çıkmamla servisin gelmesi bir oldu.

SERSERİM (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin