Multi ecemin elbisesi
Dünkü olaydan sonra berk çok kötü rezil olmuştu .Bakalım bugün okula gelecekmiydi.Artık intikamimi aldigima gore rahat bi şekilde hayatıma devam edebilirdim.yataktan kalkıp banyoya girdim, güzel bir duş iyi gelir diye düşündüm ve dedigimi yaptım gerçekten iyi gelmişti .uzun dalgalı saclarimi kurutmak zor olsa da onları seviyordum.siyah kot pantolon,pudra gömlek ,siyah deri ceket giydim ve hafif bir makyaj yapıp aşağıya indim, babam çoktan ise gitmişti .Babamın işleri dusensiz oldugu icin dengesiz bi hayatı vardı ,tabikide ona kızmiyorum koca bir holding yönetmek kolay değildi. bu yüzden bi hizmetçi tutacağını söylemisti .
Mutfağa girip kendime bir tost yaptim ,bugün çıkışta esmayla gezecektik .Aslında kabul etmiycektim ama bana da iyi geleceğini düşündüğüm için bir sey demedim.beyaz spor ayakkabimi giyip okula doğru yürümeye başladım .babama servisle gitmek istemedigimi söyledim oda beni servisten aldı . Gerçekten de servis çok sıkıcıydı.Bir düşünceden diğerine atlarken çoktan okula gelmiştim.sinifa girip ortada en arkadaki sirama cantami biraktim,esma daha gelmemişti ,berkde gelmemişti aslında ben biraz erken gelmis olabilirdim.kapinin sesi geldi ve giren kişi candi kalbim öyle hızlı atıyordu hic böyle bir şey yaşamamıştım.oha yanima dogru yaklaşıyor ve oturdu.ruyadamiyim ben öldürün beni.Naber
İyi sen.
İyi, çıkışta boş musun?
Esmayla gezecektik .
Evet ,ne oldu ki?
Seni yemeğe goturmek isterim, daha yakından tanışmış oluruz.
Esmaya ne diyecektim.uff
Tamam olur çıkışta eve gidip uzerimi degistiririm sonra sen beni alırsın. Yuh ecem bide özel araba isteseydin.
Adresini ve telefon numarani verirsen sevinirim.
Şey tabi veririm 05****** .sen beni ara ben sana konum atarim .
Tamam gorusuruz.
Gorusuruz.
Ben şuan yasadiklarima inanmıyorum beni yemege çağırdı.bagirmamak için kendimi tutarken esma geldi.
Kanka can beni yemege çağırdı.
Ne ,oha neden ve ne zaman ?
Bugün ,tanismak için ,yani senle gelemiycem .
Sorun değil ,sen tadini çıkar.
Tamam sağol.
Ne demek tatlım ,sende beni yemege goturursun odesiriz
Tabi efendim siz nasıl isterseniz .
Biz boyle kahkahalara boğulmuş gulerken berk hariç bütün sınıf gelmişti.iyi olmuş, terbiyesiz ,ben onun yüzünden hafta sonu disarilara cikamayim o bir gun gelmesin çok mu.Derse başladığımızda can'in gozlerini üzerimde hissediyordum. bu çocuğun derdi neydi ? Ama o gulusu beni benden alan tek gulustu .
Bir kaç dersten sonra ben eve gidip ustumu degistirecektim.eve girer girmez yukarı çıktım ve dolabın kapısını açtım.strablez ,ustu beyaz incili ve altı siyah olan güzel bi elbise giymistim .düz siyah çanta ,ince topuklu ayakkabı,uzun siyah kupelerim ve hafif koyu makyajimla oldukça havalı görünüyordum.
Telefonuma mesaj geldiKonum atarmisin?
Can mesaj atmıştı.
Tamam.**************
Sağol.
Can'in numarasını kaydedip aşağıya indim.iner inmez kapı çaldı ,gelen candi.
Hazır mısın .
Evet .
Kapıyı kapattım ve arabaya bindik.
Çok güzel olmuşsun .
Bana dedi.
Tesekkur ederim.
Ben öyle diyince ufak bir tebessüm ederek yola devam etti.kucuk bir tebessüm bile onu çok tatlı gösteriyordu.Gelmistik ,arabadan inip içeriye doğru yürümeye başladık .can biriyleriyle konuşup yanimiza geldi .bi adam bize masamiza kadar eşlik etti ve oturunca ne istersiniz dedi.
Bize menü getirirseniz seviniriz.
Tabi efendim.
Adam menü getirdi sipariş verdikten sonra can bi konuşma başlattı.
Sonra sahilde yuruyelim mi?
Olur.
Annen ve baban çok yoğun çalışıyor herhalde .
Al işte annemi bana hatırlatmıştı ,biraz gözlerim dolmuştu ama kendimi toplayıp karşılık verdim.
Annem yok benim.
Çok özür dilerim,bilmiyordum.
Yoo ,sorun değil ama evet babam çok yoğun çalışıyor .bu yüzden çoğu günlerim yalnız ,sessiz ve karanlık geçer .
Neyse senin ailen ne işle mesguller.Annem ve babam beraber çalışıyorlar , ikiside mimar .
Hmm iyimis .
Hem konuşup hem de yemek yiyorduk. Ve bu yemek benim en özel yemegimdi.
*****
Yemegimiz bittiginde anlastigimiz gibi sahilde yuruyecektik .
Biz sahilde yürürken yanimizdan pamuk şekerci geçti .bi anda görünce canım çekmişti .Pamuk şeker alalım mı?
Ya sacmalama biz çocuk muyuz.
Lütfen.
Peki tamam.
Yaşasın.
Çocukluğumdan beri hep sevmişimdir pamuk şekeri .
Biz yürümeye devam ederken biri cana seslendi .arkamizi döndüğümüzde surtuk görünümlü bir kız cana bakıyordu.cana mi bakıyordu yolarim lan ben bunu.Ben sinirden delirirken can'in ağzından sadece su kelime çıkmıştı.
"İlayda."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİM (Düzenlenecek)
Teen FictionHayatinin son aninda bir umut yakaliyan Ecem karşısina çıkan o serseriyi unutmak İçin elinden gelen herşeyi yapsa da maalesef Çoktan aşık olmuştur.