Multimedya can sjsjDersteydik ve bir şey dikkatimi çekmişti, can sürekli bana bakıyordu.Ayrica bunu diğer derslerde de yapıyordu .önce bakıyordu sonra mal mal siritiyordu bu çok hoşuma gidiyordu ,umarım bir seyler olurdu aramizda çünkü onu gerçekten seviyordum.
Bugün çıkışta haftasonunun intikamını alicaktim ,esma beni arkadaşlarıyla tanistircakti.o yüzden okul çıkışı bi cafede oturmaya gitmistik ve hepsi erkekti bir tanesi bana asiliyordu ama şunu biliyorum ki ben can'i seviyorum.Diğerleri de gidince bana asılan ve başka bi çocuk kalmıştı.esma o çocukla gidince Bende o aptalla yalnız kaldım aslında yakışıklıydı ama nedense hoşuma gitmiyordu. Ben gitmek için ayağa kalkınca yanıma geldi elini belime koydu ve beni öpmeye çalıştı ,boynunu isirinca şok oldu ve tabiki de opemedi.
Ne yapıyorsun sen ? Aptal
Ne var ya beraber olmayacaksak neden geldin ki?
Esma ısrar etti ve buraya gelmem senle sevgili olmam anlamına gelmiyor.Bu arada kendini bir şey sanma hiç bi halta benzemiyosun ezik .
Deyip iki bacağının ortasina vurunca neye uğradığını şaşırdı. Ama bunu hakketmisti .daha sonra esmayi o opustugu çocuğun elinden alıp hızlıca gittim .
****
Bu arada berk ,bu aralar çok soğuktu, can'la konuşmuyordu ve hep susuyordu.Ne bi kıza asiliyordu nede biriyle uğraşıyodu.Zaten umrumda değildi aklımda ondan intikam almak için çok güzel fikirler vardı .Fakat her şeyin bi zamanı var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİM (Düzenlenecek)
Teen FictionHayatinin son aninda bir umut yakaliyan Ecem karşısina çıkan o serseriyi unutmak İçin elinden gelen herşeyi yapsa da maalesef Çoktan aşık olmuştur.