NOVI GRAD I ON

34 1 2
                                    

Probudila sam se sva pospana jer sinoć nisam oka sklopila razmišljala sam o Londonu i o selidbi i kakav će nam kuća biti ili ne možda ćemo živjeti u stanu.Pa da stan znajući mamu sigurno će biti stan.
Stvari sam još sinoć spremila tako da nemam brige za to.Obukla sam svoju kariranu košulju,crne pantalone i bijele starke.Otišla do toaleta umila se,oprala zube stavila sjaj za usne i otisla do dnevne.Mama je bila budna.,,Mama kada krećemo?"upitah je i dalje malo pospana,,Oh dušo ti si budna avion je tek za dva sata.Da li si gladna?",,Ne nisam"Sjedoh na prostrani kauč i upalih TV.Gledala sam neke serije malo čačkala na telefonu i tražila neki koledž u Londonu.Jedina dobra vijest što se ove selidbe tiče je što ću opet moći da vidim moju drugaricu Jesicu koja se preselila pre tri godine ali me je posecivala svakog leta.Nedostajala mi je i to jako jer dok je bila ovde bile smo nerazdvoje i sada ali ipak hvale mi njeni zagrljaju dok sam tužna.Odjednom mama me trgne,,Hajde mila vozač nas čeka"pogledala sam na telefon kad stvarno već je 7:30.Brzo smo izašle iz stana I ušle u auto.
Brzo smo ušle i avion .
,,Dušo stigli smo"Osujetila sam mamine tražnje za rame.Ha zaspala sam nije ni čudo.Brzo je prošlo putovanje već smo u Londonu.
Ted nas vozač uzeo je naše stvari i stavio ih u kola.Sada vidim London ,ulice prepune gužve i ljudi ogromni soliteru.Stvarno je lepo ali ipak malo mi se vrti u glavi od svega toga.Ušla sam u kola i posle 15min vožnje stali smo ispred ogromnog solitera.Ted je dao stvari osoblju i opet ušao u kola,,Dušo mama mora da odmah ide na posao,evo ključa ti idi u stan",,Važi "rekoh ravnodušno i zagrlim je.Ušla sam u zgradu i došla do lifta tu sam pritisnula broj 23.Izašla sam iz lifta i htjedoh da udjem u stan kad odjednom BAM .Sudarila sam se sa nekim i pala na pod ,,Auuu"viknuh,,Da li si dobro?"muški glas se začu a ja pogledam gore bio je to neki dečko sa koji mi je pružao ruku koju sam prihvatila.,,Ej dobro si princezo",,Kako si me to upravo nazvao?"rekoh ljutito,,Princezo"nasmeja se on ,,Nemoj tako da me zoves"brecnuh se ,,Uredu princezo"Ljutito se okrenuh i htjela sam da odem ali me on uhvati za ruku,,Hej pusti me "rekoh ljutito i pokušavam da se izvučem iz njegovog jakog stiska ,,Okej nemoj da se ljutim ali nisi mi se izvinila",,Šta?"gledam ga zbunjeno a on me zatim uhvati za obe ruke i privuce me uza zid,,Hej" viknuh,,Pusti me"viknuh još jednom,a on se samo nasmeja.Tek sad sam vidjela imao je zelene oči kao smaragd i lokne koje su mu padale preko njegovog savršenog lica.Nosio je crnu majicu u kojoj su njegovi mišići i razvijeno telo došlo do izražaja.A tek njegov miris,tako je divan.Tek se trgoh i shvatim da su nam lica tako blizu,,Izvini se jer si naletela na mene",,Dobro izvini sad me puštaj"on samo odmakne glavom,,Ne tako malena moraš da me poljubiš"još više se nagonu prema meni tako da su nam se nosevi dodirivali srce je počelo da mi lupa sve jače,,Ja...te čak...I ne poznajem"procedih,,Ja sam Harry",,Ludo jedna ne tako prosto te ne poznajem prvi put te vidim i sad me puštaj",,Nije važno sad sam ti rekao ime ",,Ma puštaj me ti manijače"počeh da se derem,,Pu..."ali prije nego što sam uspjela da završim rečenicu osjetila sam njegove tople usne na mojima,polako ih je izmicao ,,Št..."Stavi mi prst na osta ,,Imaš tako mekane usne Emma",,Kako znaš moje ime?",,Baš si slatka kad se ljutiš,a još sladja kad pocrveniš"
Polako se odmakao od mene
,,Do sledećeg vidjena princezo"

MY IDIOTWhere stories live. Discover now