Ležim u krevetu.Gledam u plafon i razmišljam o svemu.Glava mi je puna pitanja na koja nemam odgovor.Zatvorim oči i prisećam se.Josh...Ko je on?Ne glava mi opet pulsira.Kada god spomenem ti ime i pokušam da se setim glava me zaboli.Zašto?
I zašto imam osjećaj da poznajem Harry-a.Mozda samo umisljam.Pre nego što sam pala u nesvest izgovorila sam ime Josh,a Harry je rekao,,Kako se sjeca?"
Znači ne umisljam,tu ima nesto.
Moram da pitam Harry-a.On zna,siguran sam da zna nešto.
Ustala sam se i otišla do dnevne,mama sjedi i gleda neku seriju.
,,Mila,kako si izgledaš tužno?",,Dobro sam...ovaj,samo nisam dobro spavala"
Ona se samo nasmesi i klimne glavom.
Taman sam djela za što da pojedem nešto zvono na vratima se oglasi.Dotrčao sam do vrata da otvorim i zaprepastio sam se kada sam vidjela...
,,Zdravo Em,kako si?",,Valery...to si ti.Šta želiš od mene?"Bila sam ljuta što je vidim.Ne mogu da vjerujem da je došla na moja vrata i pitala kako sam posle onoga što mi je uradila.
,,Šta više nisam Val,sada sam samo Valery za tebe zar ne?",,Šta hoćeš?Govori brzo,nemam vremena za takve kao što si ti"
,,Pa mislila sam da zaboravimo prošlost i da se pomirimo"Nasmejala se pomalo zlobno.
Izašla sam do nje i zatvorila vrata da nas niko ne čuje.Pa...da nas moja mama ne čuje ona ne zna za ono što se desilo izmedju mene i Valery.Prvo sam počela da se smejem na ono što je ona rekla a zatim sam joj se unela u facu.
,,Slušaj me pažljivo.Ti i ja se NIKAD nećemo pomiriti.Ne znam na kojim se trenutno drogama pa me pitaš to"
Ona se malo anketi zlobno i odmakne se od mene
,,Nema veze Em,ali se čuvaj jer iako su se mene otataslia nećeš se moći otarasiti njih.Mislila sam da se pomirimo i da budeš na našoj strani...ovako će te ubiti"Rekavši to otišla je ostavivši mene u cudjenju.
O čemu ova priča?Da nije na nekim drogama pobogu?Ko će me ubiti?Na čijoj strani sam ja?
Lagano sam otvorila vrata i ušla u kuću.Otišla sam do sobe i uzela telefon.Pozvala sam Harry-a.
-Halo.-Moramo da pričamo
-Malena,ti si.Uredu po oni se kod mene.
-Koji sprat?
-29
-Ok dolazim.Ćao
-Ćao
Rekla sam mami da se brzo vraćam i doslovno sam preletela preko vrata.U liftu sam pritisnuta broj 29.
Kada se lift zaustavio otišla sam do hodnika.Na jednim vratima pisalo je prezime Styles,naravno pozvonila.sam.Ubrzo mi je otvorio Harry koji je bio...samo sa peškirom oko struka.Mislim da sam pocrvenela kao paprika
,,Ma jesi li ti normalan"
,,Šta?"
,,Šta,šta?Pa imaš samo peskir na sebi.Da li svima tako otvara s vrata?"
,,Da li ti se svidja pogled?"reče to i zlobno se nasmeje.Zatim ga malo odgurnuh.
,,Udji."
Ušla sam sam u njegov stan koji je neočekivano bio jako uredan i lepo sređen.Bio je malo veći od mog.Bez zidovi sa nekim slikama crni kožni kauč,čupali beli tepih i beli što,televizor.
Harry mi je prišao i tiho upitao
,,Šta se dešava?"
Bilo mi je malo neprijatno jer je bio polu go i previše blizu.
,,Imaš li temperaturu malo si crvena?"Stavio je ruku na moje čelo.
,,Idi se obuci kreten!!!!"
,,A znači to je u pitanju"Zadovoljno klima glavom i dolazi u sobu.Izgleda da mu je bilo drago kako reagujem na njega.
Posle dva minuta opet se vraća u dnevnu i bez oklevanja ga pitam
,,Ko je Josh?"
On se zakaslja i pogleda me ozbiljno.
,,Ja...ovaj,ne znam o čemu pričaš"
,,Harry one noći izgovorila sam to ime i ti si rekao kako se sjećam?Ko je on Harry,reci mi!"
,,Slušaj one noći,nisi bila pri sebi ok.Mora da ti se učinilo da sam to rekao jer nisam.Ja stvarno ne znam ko je Josh,možda si ga upoznala negdje na nekoj žurci ili...",,Harry,ali ti si rekao to one noći."
,,Malena to ti se učinilo.Bila si umorna i pogubljena.Veruj mi to nije ništa bitno"
,,Uredu"
Približio mi se i zagrlio me.Mirisao je na neki jaki muški parfem.Parfem...Tako je poznat.Ne opet glava...
U mraku sam ne osjećam ništa
HARRY P.O.V
Ne opet,zašto se ovo moralo desiti.
Pala je u nesvest opet muca,ne može da izdrži serum.Prokleti bili,zašto ste je uplicali u ovo?
Svaki put kad se priseti...Ne opet krvari iz nosa.
Odneo sam je do svoje osobe i stavio na krevet.
Obrisao joj krv sa maramicom i stavio oblogu.
Mucala je....prisecala se svega.Bola,tuge,tajni,ljubavi.Zašto joj ovo rade.Povređuju je,kada bih samo mogao nešto da uradim.Poljubio sam je u uzeo telefon.
-Halo-Liame,mislim da je počelo dolazi brzo.
-Ne brini tu sam za tri minuta.
Mučila se od bolova.Neko zvoni na vrata.Trčim i otvaram.Liam.
On ulazi u sobu i iz tašne vadi neku veliku fotroli sa bocicama crvene struktur u njima.Iz fotrole vadi inekciju i bočicu stavlja u nju.Uzima Emminu ruku i daje joj inekciju.Ona se znoji,malo jeca i umiri se.Zatim iz tašne vadi neki upravljač.Predje sa tim preko čitavog njenog tela.Počeo je da pisti i pokazuje crveno.
,,Harry...počelo je"
,,Zar...već...da li će oni?"
,,Hoće...moramo da je zaštitimo"
,,Platiće ako je samo taknu"
Stiskam pesnice i gledam Em.
Platiće mi...platiće za svu bol koju su joj naneli.Životinje.Platiće.
YOU ARE READING
MY IDIOT
RomanceZovem se Emma,mada prijatelji me obično zovu samo Em (što mi nesmeta) Živim sa mamom,jedinica sam a otac mi je umro dok sam još imala pet godina. Ne pričam mnogo,obično provodim dosta vremena u mojoj sobi i crtam. Nije da nemam prijatelje baš supro...