SLIKA 2

11 1 0
                                    

Našla sam se sa Jesicom,koja se bezbrižno ljuljala na ljuljasci.Počela sam da se smejem jer uvijek je bila takvo dete.Okrenula se put mene i skočila sa ljuljaske,potrčala ka meni i zagrlili me je tako jako da sam zamalo ostala bez vazduha.
,,Nedostajala si mi"reče ne puštajući me iz zagrljaja,hoću reći davljenja.,,I ti meni Jess,ali...molim te ako želiš da živim pustaj me..."Tek onda je shvatila da me je pocastila njenim ,,zagrljajem".Jesica je bila djevojka dečijeg duha.Ima plavu kosi do ramena i crne oči,uvijek je bila tu za mene kad god (Iako nam je razdaljina smetala).
,,Idemo na doricak?"uzbuđeno je upitala.Počela sam se opet smejati jer je Jess bila...pa prozdrljivica(inače je mrsava).,,Već si me zaboravila ha?"upitan je kroz smeh
,,Ne,nikako.JA sam jedva čekala da dodješ,ali moj STOMAK jedva čeka da dodje hrana"Obje smo počele da se smejemo kao lude.Otišle smo do najbližeg kafića.Naručila sam sok od jagode i krofnu dok je Jesica naručila čitav kavfic.Ok šalim se naručila je sok od jabuke,tri krofne i jedno parče čokoladne torte.Pričali smo o svemu i svačemu dok konobar nije donio našu narudžbini.Zatim sam je pitala
,,Da možda ne znaš Harry-a?"
Ona se zagrcnu i spusti svoju čašu soka na što.
,,Harry-a Styles-a...Njega svi znaju on je zenskaros i...mislim ne poznajem ga lično idemo na isti fakultet i to...svi misle da se bavi nečim...znaš na šta ciljam.Kako god on je nevolja,ali zašto pitaš?"
,,Ma živimo u istoj zgradi"
Nisam htjela da joj kažem.ništa više doživjeli bi šok.Malo je...pa po prirodi se malo previše brine.
,,Samo se kloni od  njega"Klimnula sam glavom.

Gledam na sat i vidim 20:00.Ne znam da li ću ići posle onoga što mi je Jess rekla za njega.Ne!Baš suprotno trebam da idem i da otkrijem odgovore na neka pitanja.Kako zna moje ime?i zašto imam osjećaj da ga poznajem?
Mama je na poslu tako da nema nikoga da mi smeta.Poslao mi je poruku i rekao da idemo u neki klub po imenu ,,Dark Night".Istusirala sam se i otisla do ormara.Obukla sam svoju crnu haljinu i crne štikle.Od šminke sam stavila samo masakru i sjaj za usne,svoju smedju talasastu kosu sam samo pustila.Sada je 21:03.Zacuh da neko zvoni.Sigurno je Harry.Otvorila sam vrat i naravno uvek sam upravu susrela sam se sa zelenim očima i loknicama.Pa kad malo bolje razmislim pomalo mi izgleda na ovčicu.Zakikotala sam se,a Harry me je zbunjeno gledao.
,,Ok šta je u pitanju pantalone,majica ili patike?"Gledao me je kao... vrlo sam vešta u opisivanju ali njegov trenutni izgled ne mogu opisati.Počela sam da se smejem,,Ma ne super si se obukao samo sam se setila nečega"Nosio je addidas patike,crne pantalone,široku belu majicu sa crnim kosturom na njoj.Nešto je držao u ruci,,Oh da i ovo je za tebe"Dao mi je paket sa crvenim omotom,otvorila sam ga i vidjela...Našu sliku.Bila je uovorena zlatnim ramom,,H...Hvala"Promucala sam jer ni sama nisam.znala šta da.kažem,,Ništa".Uzmem svoj bijeli kaput i tasnu i iadjosmo iz kuće.Ušli smo u njegov auto.Tišina je vladala bilo mi je malo neprijatno.Odjednom zacu se pistanje poruke na njegovom telefonu.Samo se malo namrstio i nije progovarao.Posle 15-tak minuta vožnje stali smo.Otvorio mi je vrata na što sam prevrnula očima,on se nasmejao.U klubu je bilo puno momaka i devojaka koji su pisalo i pili kao ludi.Ne mogu reći da nije bilo sponzorima ali jeste.Djevojke sa puno šminke i kratkim haljinama smučilo mi se.Moja haljina je dosegla do koljena i bila je široka.Harry je video da mi je neprijatno i rekao ,,Ne brini ovo nije taj klub...ovde smo da završim nešto"Izgledalo je kao dan mu je malo neprijatno.Samo sam klimnuo glavom i nastavila da ga pratim.Zaostali smo kad sam htjelanda ga pitam šta je to tako važno pa smo.morali da dodjemo ovdje začu se skoro pa vristanje,,Harry,ljubavi pa gde si bio...nedostajao si mi"Harry se okrenuo a brineta srednjeg rasta ga je uhvatila za kosu i približila sebi.Ljubili su se grubo ali nije izgledalo kao da se Harry protivi tome.Bilo mi je muka osećala sam nesvesticu,miris alkohola i dima sad nije bilo ništa pri onome.što vidim.Zbog nekog razloga srce mi steže...vidim ...samo crnilo...

MY IDIOTWhere stories live. Discover now