GEZİ

55 8 5
                                    

    Medya Anıtkabir
        Bugün Anıtkabir gezisi olacaktı. Çünkü bugün tarihlerden 10 KASIM. ATA'mızın şanına ziyarete gitmek için yarına kadar izin kağıtlarını ailemize imzalatıp  okula getirmeliydik.
       Umay Hıca izin kağıtlarını dağıtırken sınıftan biri:"Hocam Anıtkabir'den birkaç şey almak için ne kadar para getirelim?" diye sordu. Umay Hoca ise karşılık olarak:"Arkadaşlar o taraflara gideceğimiz bile kesin değil." dedi. O sırada sınıftan alışılmışın dışında bir ses geldi. Tüm sınıf avazı çıktığı kadar bağırıyordu. Umay Hoca konuyu fazla uzatmadan sınıfı toparladı ve edebiyat dersine devam etti. Günüdür zilinin çalmasına 5 dakika kala da cuma günü olacak sınavın konularını verdi. Teneffüs zili çaldığında Lilya hemen kankası Selin'in yanına giderek:"Kanka bugün Ateş'in evine ona ders anlatmaya gidiyorum."dedi. Selin ise:"Endişelenme her şeyin yolunda gideceğinden eminim."dediği sırada arkadan Didem ve Tuğçe sinsice geldiklerini ve "neden eminsin?" diye sorduklarında Lilya ve Selin buz kesilmişlerdi. Didem ve Tuğçe kararlılıklarını devam ettiriyorlardı. Selin de ağzından hemen bir yalan attı. Bu yalan:" Yarın Anıtkabir'e giderken benle oturmasıydı. Di mi Lilya?" dedi ve ardından Lilya 'ya göz kırptı.
Lilya:"Evet" cevabını verince Didem ve Tuğçe o alanı terk ettiler.

Üniversite  AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin