Hastane

43 4 3
                                    

Ateş hızından kaynaklanan hayati bir kazaya damga vurdu. Selin bu durumu öğrendiğinde Lilya'ya mı yoksa Ateş'e mi endişe ermesi gerektiğini bilemeden kendini evine atarak derin derin düşünmeye başladı.
............ 5 SAAT SONRA ...............
    Selin hastaneye gidip Ateş'in durumunu öğrenerek işleri yoluna koymaya karar verdi. İçinden"İnşallah durumu düşündüğüm kadar kötü değildir."dedikten sonra hemen gelen dolmuşa atladı. Ateş'i arayıp hangi hastanede olduğunu hemşireden öğrendi.
      Ateş'i görmeden önce arabasının halini görmüştü. Bu nedenle durumun o kadar da alttan alınacak gibi hafif olmadığı intibasına vardı.
Selin tam hastaneye girecekken telefonun bir mesaj geldi. Bu mesajın kimden geldiği belli değildi çünkü özel numaradan atmışlardı. O sırada içindeki sese onu açık okumasını söyledi. Selin de dayanamayıp okumaya karar verdi. Mesaj şöyleydi:
" Eğer kankan Lilya'ya tekrar idam kavuşmak istiyorsan bize 1.000.000.000 dolar getireceksin. Aksi taktirde kankanın cesetini evinin bodrumunda bulursun. Tam tamına 3 haftan var. Eşini çabuk tut." Selin ne yapacağını bilemeden Ateş'in odasına gitti. Ateş odasında yoktu. Selin koşarak hemşirelerin yanına giderek Ateş'i sordu. Hemşire" Ateş Bey 4 saatlik bir ameliyata girdi. Hayati tehlikeyi atlatması için bu ameliyat hiç bilmediğiniz hatta aklınızdan bile geçirmediğiniz kadar önemli."dedi.

Üniversite  AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin