DERS

52 7 2
                                    

Medya Lilya'nın Derse Gidişi
       Artık zamanı geldi. Bu akşam Lilya Ateş'in evine gidiyordu. Bu haberi Didem ve Tuğçe'den Nasıl saklayacağını hala bilmiyordu. Bu konuyu kankası Selin'e milyonlarca kez sormuş ve milyonlarca kez aynı cevabı almıştı. Artık kararını vermişti onu derse kankası Selin bırakacaktı. Bu nedenle ondan şüphelenmeyeceklerdir. Saat 18.00 'da Lilya kapı önünde Selin'i beklerken telefonuna bakmaya çalışırken arkadan biri gelerek Lilya'yı gazlı bez ile bayıltıp arabaya attı. Selin evin önüne geldiğinde Lilya'yı aradığına dışarıdan bir telefon çaldığını görmüş. Baktığında bu telefonun yüzde yüz Lilya'ya aitti. Selin'in yüzü bembeyaz olmuştu. Aklında ki sorulara asla ve asla cevap vermiyor habire düşünüyordu. Nasıl bu işi halledecekti,Lilya'yı kim neden kaçırmıştı ve nereye götürmüş olabilirdi???
      Selin tek çareyi Ateş'i aramakta buldu. "Belki o Lilya'nın nerede olduğunu biliyordur" diye içinden geçirdi ve elini telefonuna götürdü. Aldığı gibi Ateş'in numarasını buldu ve heyecanla aradı. Fakat telefona Ateş cevap vermedi. Selin kafayı yememek içim kendini zor tutuyordu. Aradan tamtamına yarım saat geçtikten sonra Ateş geri döndü ve" Lilya'nın derse gelecek mi?" diye sordu. Seşin bu soruya cevap vermeden "Lilya kaçırıldı!" dedi. Ateş bunu duyar duymaz " Kim tarafından?" diye sordu. Seşin cevap veremedi ve ona mesaj attı. Mesaj da şöyle yazıyordu:
      "Ateş, ....... Caddesinde .......... mağazasının önümde birleşip Lilya'yı aramaya başlayalım. Lütfen hızlı ol fazlasıyla zaman kaybettik zaten."
     Ateş arabasına atladığı gibi yola koyuldu ama zamanında yetişemedi çünkü o kadar hızlı gidiyordu ki.......

Arkadaşlar hikaye çok sönük gittiğini ve hiç heyecan,macera olmadığını farkettim ve olabildiğince heyecan ve maceralı yazdım.
   Umarım beğenirsiniz💗💗💗

Üniversite  AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin