Сөүл-н нэгэн хорооллын байрны доод давхраас чанга хөгжимын дуу хадна.
Хусог-эээе ээе Күүки надтай амаа сайн тааруулах хэрэгтэй байна шдээ .
Жонгүк-хён,би яагаад заавал таны өмнөөс дуулах ёстой юм бэ?
Хусог-манай Дүрин чиний хоолойнд дуртай гээд байхад
жонгүк-за мэдэхгүй ээ, бүтэхгүй бол битгий тэгээд уйлан дуугараад байгаарай.
Хусог-тэгэхгүй ээ, за алив ээ нэг хоёр гурав....
Хэд хонгийн дараа
*Сөүлийн их сургуулийн үүдэнд
*Жимин-бөмбөрын ард сууж,Хусог-голд гитар барин дуулахдаа бэлдэнэ. Жин баруун захад басс гитар барин зогсоно. Нөгөө талд тэхён гитар барин зогсох бол Намжүүн камер барин бичлэг хийхдээ бэлдэнэ.Шюга төгөлдөр хуур дэрээ суун амандаа юу ч юм үгэлнэ.
Жимин- Ноёд хатагтай нараа оюутан сурагчид нараа та бүхэн наашаа анхааралаа хандуулна уу.
Охин-Хөөе хардаа нөгөө трэйни нар байна шд.
Охин1-тийм байна *Гүйлдэх*
Жин-Өнөөдөр манай Хусог та бүхэнд өөрийн гайхалтай уяангалаг хоолойгоо сонсуулах болно оо *алга ташилт*
Хусог-*утсаар ярих* бэлэн үү?
Жонгүк-бэлээн бэлэн хурдалж үз ажлын цаг боллоо.
Хусог- Энэ дууг өөрийн дурлалт охин болох Дүрин-дээ зориуллаа.
Жонгүкийн талаас
Гитараа барин тэднээс хол нуугдаж зогсоод нүдээ анин дуулж эхэлхэд охидын орилолдох чимээ сонсогдох нь таатай.*"H.O.T-Candy" дуулах*
Хэсэг дуулж байгаад нүдээ нээн тэдний зүг харвал тэднийг тойрон хүрээлсэн охидын наахан талд нэгэн охин хөгжмийн хэмнэлд тааруулан хөдөлнө. тэр охиныг бүжиглэхыг харж зогсож байгаад нэг л мэдхэд "pepperstones-Good luck"-г дарчихсан зогсож байлаа.... тэнд байгаа бүх хүмүүс тарж нөгөө охин харин найзтайгаа юм ярин зогсоно.Хусог-*над дээр гүйж ирэн* Хөөе чи яасан бэ? Гэнэт өөр дуу дуулдаг яаж байгаа юм?? Айн "намайг түлхэх"
Хусог-юу хараад байгаа юм? гэснээ миний харж байгаа зүг лүү харснаа
Хусог- өүввв, дажгүй охин байна шүү гэхдээ уургалахад хэцүү байрын охин байна даа, ялангуяа чам шиг ичимхий хүнд,
Би- хэрэггүй ээ,
Хусог-гэхдээ зүгээрээ бид чамд байгаа шдээ гэснээ эргэж хараад нөгөө хэдийг ч бас дуудлаа